söndag 7 augusti 2016

Gårdagens outfit

Hej hej!

Hade en del planerat 
för denna helg.
Men jag ställde in allt, kände att
jag behövde det.

Men det betydde inte att jag inte gjort något.
Men det jag gjort, har varit i all enkelhet.

Igår invigde jag mina nya brallor
och till dem hade jag min Odd Molly topp
som jag fyndade på Freeport för ett par veckor sedan.



Skorna kommer från Kroatien.




Jeansen är från Please och ni hittar dem här.

Idag var familjen på utflykt, ni som följer mig 
på Instagram vet vart vi var. 
Ni andra får se mer om det i morgon.

Stora N blev opererad idag, stora senan ovanför tån var av, så nu blir det
gips en tid framöver.


Kram Helena

11 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga kvinna! Jag är en finlandssvenska o följer din blogg. Gillar att ditt liv känns verkligt o du själv är ju så jäkla fin. Är själv sjukskötare o har barnbarn så det du visar känns ofta bekant. Reser själv till Kroatien, Trogir i september!

Villa Ryttarängen sa...

Åhh vad fin du är i allt. Stackars lilla fast det löste sig bra. Kraam pia

Razzy sa...

Hoppas allt går bra med N och den där toppen va jättesnygg, passade dig mycket. Kram Eva

Razzy sa...

Hoppas allt går bra med N och den där toppen va jättesnygg, passade dig mycket. Kram Eva

anettan sa...

Så snygg du är. Hoppas N mår bra. Kram Anette

Unknown sa...

Så snygg outfit. Du är så vacker.
Kram
Maria

Unknown sa...

Så snygg outfit. Du är så vacker.
Kram
Maria

Maria - Wikers Liv sa...

Snyggt!!!! Jag har klänningen i det där tyget, så himla skön kvalité, man känner inte att man har den på sig ju ;)
Åh, krya på tån... så jobbigt med gips och att ha småbarn... Fast det går nog bra!
Kram/Maria

ulrica sa...

Snygg outfit!!
Vad skönt att allt löste sig med operationen.
Kram Ulrica

Hemma på Sjuan sa...

Vilken fin outfit och du är alltid lika snygg! Hoppas det går bra för dottern med sin skadade tå. Kram Suss

Anonym sa...

Snyggt ♡ ...
Ha en underbar kväll finaste!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...