onsdag 24 augusti 2016

Lite nytt!

Halloj!
Tillslut kom solen fram som de lovat.
Men nu skall jag iväg och jobba kväll,
så det blrr inget njuta i solen
för mig.

Jag och stora N och de små åkte på 
en cityrunda i Örebro på förmiddagen,
lika trevligt det.

Ny matta på stora varuhuset har bytts ut mot den andra mattan från samma ställe,
men den var lite för liten, så jag ville ha en större och egentligen ville jag ha denna i köket, men där blev den för stor, så då hamnade den under matbordet, vilket inte blev fel alls.




 I Början på Juni när vi var i Varberg på den där outleten där Katarina
gick loss på alla krukor, så vi fick bygga om bilen för att komma hem med allt.
Då köpte jag den här fina lanternan för knappt inga pengar alls,
men den är riktigt fin med sitt rep till handtag.





Har inte precis haft någon lust att pyssla inne i sommar, men snart när höstmörkret
kommer, gissar jag att inspirationen kommer igen.
Vi har ju fortfarande väldigt tomt på väggarna, så där måste jag hitta 
något jag kan trivas med att ha.

Nix dags att packa väskan och fara mot
jobbet.

Kram på er.

Helena

5 kommentarer:

Ljuva Magnolia sa...

Superfint Helena! Jag är jättemycket inne på naturtoner så den mattan känns helt rätt i mina ögon, urtjusigt!
Ja nu kommer innepiff-sugen, wiii så mysigt med höstinredning.

Kramis

Annes vita rum sa...

Fint hos dig! Mattan är jättesnygg jag har haft min i vårat inglasade uterum i sommar,tyvärr så blev den så gul av solen.Jag tog nu in den och la baksidan uppåt där den har sin snygga färg,den hamnade nu under matbordet.
Fast våran minsta lilla Levi sa: Mormor har du köpt ny matta? den var inte fin och det gör ju ont att gå på den:)
Ha det bäst! kramiz

Villa Ryttarängen sa...

Fint! lanternan är såå snygg. Kraaam Pia

Sallys hus sa...

Hahaaa....va rolig du är...
Vilken tur att du också fick med dig en å annan pryl hem...;)
Den där är suuuupersnygg å va himla bra det blev med den mattan där också.
Kram vännen

Razzy sa...

Jag älskar lanternor och lyktor. Din var jättefin. Kram Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...