måndag 7 mars 2016

SJP hos ELLOS

Wow säger jag bara!

Sarah Jessica Parker gör reklam
för Ellos kläder.
Kolla in henne här 

Jag kollade inte på Sex and the city från början, men sedan blev Mr J och jag 
nästan besatta.
Vi har kollat alla säsonger flera gånger om,
så det känns nästa som jag är SJP.
För vem ville inte leva som tjejerna i 
Sex and the City i drömmen iallafall.

Klä sig fint och gå på häftiga clubar i NewYork och dricka Cosmopolitandrinkar
i skyhöga klackar.


Jag kände mig mest lik Carrie, någon annan kände sig kanske mer lik
Samantha hi hi.

Vilken stilikon hon är.
Hon vet hur man får till den bästa av outfits.

Modehusen fullkomligt älskade SJP som fick samma status som 
supermodellerna.
Och nu har alltså Ellos fått henne att visa deras kläder.





Spännande att se vad hon valde för kläder!


Här är några av de kläder hon gillade



Här kan ni se Ellos filmen med Sarah Jessica Parker.
Gillade ni Sex and the City?

Just nu har Ellos en speciell kod för er läsare

20% rabatt på alla* sneakers, inkl. varumärken! 

Erbjudandekod:  335439


*Villkor; Max en gång/kund, t.o.m. 2016-03-20. Kan inte kombineras med andra erbjudanden. Gäller ej prissänkta varor eller varor märkta med ”kampanjpris”. Vi reserverar oss för eventuella tryckfel.

Ha en bra kväll 
Kram Helena

6 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Bra val enligt mig. Kraaam pia

anettan sa...

Fickkatalogen i lådan idag....coolt. Hon är ju så stilig och bra smak får jag ju säga. Kram Anette

Bara MammaMilla sa...

Jag fick både mail och katalog idag. Mycket bra val enligt mig. Jag gillade absolut Sex and the City. Ha en fin måndag! Kram Camilla

Channal sa...

Den kvinnan är snygg i allt!! Så läcker... älskar SJP.

KRAM Anna

Annika sa...

Faktiskt riktigt häftigt att de fått henne att göra reklam för ellos. Jag säger som Anna, den kvinnan klär i allt. Hon är så snygg!! Jag såg också alla sex and the city program. Har boxen. :) Ha en fin dag. Kram Annika

Unknown sa...

jag älskade Sex and the City och jag älskar det fortfarande. Kan se både serien och filmerna om och om igen. Fantastiskt! Så nog är det kul med SJP och Ellos. Det kommer jag att följa med glädje och kanske snappa upp någon modetanke.
Kram
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...