måndag 7 mars 2016

Laptop style!

Hej hej!

Oj vilken syn man vaknade till idag!

Jag gillar vinter, men just nu känns det lite sent
för vintern att komma.

En som blev glad var iallafall Doris.
Stollefnatt har hon haft när vi varit ute.

Idag har jag en ledig dag och det är bra så jag kan fokusera 
 på lite annat som jag legat efter med.



 Gillar att ha ett extrajobb där man arbetar via datorn.
Sociala medier idag banar verkligen väg för många som vill ha ett extra jobb vid sidan av.
Om du undrar vad jag gör kan du läsa här

Snart är det dags för träning, kunde inte träna förra veckan pga mitt ryggskott, men hoppas det går bra idag om jag är försiktig.




Gillar ni att det blev vinter ute?

Ha en bra dag!

Kram Helena




 
 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...