tisdag 1 mars 2016

En ovanligt bra rabatt "som blivit förlängd"

Uppdatering!
20% på möbler och även kläder
kommer gälla tom
Söndag 6/3
Samma kod som nedan gäller

Morning morning!

Här utanför fönstret strålar solen från
en klarblå himmel.

Häromdagen fick jag veta 
att Ellos har superrabatt
på bl.a. möbler och det vet jag inte när de haft 
tidigare.

Jag gick ju och väntade så länge på att de skulle släppa en rabatt
 på det svarta vitrinskåpet och marmorbordet som stor högt på min wishlist.

Nu har de
 20 % 
på möbler, gardiner, bäddtextil, mattor, tapeter hemtextil
Tyvärr så är varken skåp eller marmorbord aktuella hos oss längre.


Här är möbler som jag tycker är superfina 
som Ellos har.



Har fått veta att en del av er blir omdirigerade till Halens,
vet inte varför, kan inte hitta felet.
Prova isåfall att gå in direkt till
  Ellos

Använd koden
335426
*Villkor: Beställning av hemtextil, hemdekoration, mattor, tapeter, möbler och inomhusbelysning på Ellos. Gäller t.o.m. 28 februari 2016. Gäller ej varor märkta med "ej rabatt”. Kan ej kombineras med andra erbjudanden eller prissänkta varor.
 
 
Det finns hur mycket fint som helst.
Vi skall faktiskt köpa en av dessa möbler som finns på bilden.

Vi hade planerat att köpa den möbeln fast på ett annat ställe och nu verkar det som det företaget inte säljer den möbeln längre, så då passar vi på att köpa den möbeln nu.

Ha en bra dag allesaammans.

Kram Helena

8 kommentarer:

Sabelhagens Olivlund sa...

Nyfiken på vad ni ska köpa:) Mycket fint du plockat ihop, jag är sugen på marmorbordet. Det blir en sväng till Mio någon dag för att se vad som finns där.
Kram Maria

Lena sa...

Kommer till Haléns hela tiden på dina länkar.........
Men det kanske ska vara så?
Kram Lena

Helenas enkla vardag sa...

Vad konstigt Lena! Jag har provklickat och jag kommer till Ellos.
Märkligt.
// Helena

Lena - gott för själen sa...

När man klickar på dina länkar så kommer det en dialogruta som säger "avslutat samarbetet med Ellos, vi föreslår Halléns istället". Och efter nån sekund så kommer man till Halléns hemsida!

Kram Lena

No34 sa...

Tack för tipset, men här väntar vi nu på mattläggaren som kommer om en vecka, och inga möbler behövs inhandlas. Jo, förresten - köksmöbler, främst stolar. Helst 8 stycken... Men det får bli senare!
Förstår att ni njöt av den middagen om bara ett hummandes lät runt köksbordet ;)
Söndagskram från Kate

House and Garden by Bia sa...

hej Helena!
Ville bara säga att tulpanerna står i vatten på fatet ;))...en centimeter ungefär, så det var lugnt ;))....ha det gott !!
Kram bia

Hemma på Sjuan sa...

Snygga möbler du visar, rullvagnen finns redan här hemma och bordet med marmorskiva har vi kikat på. Jag kommer till Ellos idag, men till Damkläder, förra gången kom jag dock bara till Haléns...
Snygga kuddar du köpt, jag köpte likadana i helgen :)
Hoppas att ryggen är bättre. Kram

Annika sa...

Ellos har mycket fint. Bäde kläder och möbler. Ha en fin måndag. kram Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...