tisdag 3 november 2015

Bada Bada mormor!

Hej hej!
Häromdagen hade jag lillprinsen här.

Vi bestämde att vi skulle bada när han sovit middag.
Han trodde vi skulle bada i stora poolen.
han har nog inte sett vårt spabad.

När han väl vaknade från sin middagslur var det första 
han sa --Bada mormor.

Sedan sa han det tills vi var ombytta och låg i badet.

Då byttes fraserna ut.
---Blååå




 ---Blååå




----- Blåååå!!


Inga bubblor fick vara på, för då sa han:

-----Neej otäckt mormor.

Hur go får man vara? 
Han får mig att skratta hela tiden,
han måste ju undra vad jag är för en konstig tant som bara skrattar åt honom.

Men det är ju så kul när han sätter ihop sina egna meningar och man ser 
hur han utvecklas mer och mer för var gång man ses.

Mormors lilla goding..


Ha en skön kväll.

Jag är så trött så jag vet inte vad.


Kram Helena

6 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Meeen så mysigt. Jag förstår att du är lycklig och stolt att vara mormor åt den lilla goa killen. Kraaam Pia

Sallys hus sa...

Men tusselull sååååå söööööt...hihi...
Kan tro att han kommer vilja hoppa i där varje gång han kommer nu..;)
Kram Katarina

Channal sa...

Så himla mysigt och så stor han har blivit! Jättesöt!

KRAM Anna

Sofi sa...

Men så söt!
Det är så fantastiskt att följa de små`s utveckling, händer ju saker varje dag:)
Fin kväll till dig!

Kram Sofi

Unknown sa...

Vilket underbart barn. Så fin.
Kram
Maria

CreandoPhoto sa...

Naaooow, så söt! Lyllos dig - du är ju omgiven av sötnötter. Lilleman och så er urgulliga hund! Jag bara sitter och ler när jag scrollar och läser och tittar på bilder :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...