söndag 29 november 2015

Önskar er alla en

Trevlig Första advent.

Hej på er!

Har tillbringat dagen med lilla Doris.

Truppgympa tävling för den ena 
och 
Hockey för den andra.

Doris och jag har fixat lite här hemma,
men inte blev det gjort så mycket som jag tänkt.

Hade velat gå på julmarknad, men vädret gjorde så
lusten var totalt borta.




 Det bliv nya stjärnor i fönstret i år, ville inte ha varken stake eller
hängande stjärnor, så Ikeas stjärna på fot fick bli årets stjärnor.



 Första ljuset är nu tänt, och snart är alla fyra ljusen tända för nu kommer det gå fort.
Ni hittar dessa fina muggar här





By Rydéns staken har varit med länge och är lika omtyckt fortfarande.
Ni hittar den här
så med en bra rabattkod kan man nog få ett riktigt bra pris på denna.


Ikväll är det säsongsavslutning på Bron/Broen.
 Älskar verkligen karaktären
Saga Norén Länskrim Malmö.

Hon lider av Asbergers syndrom och hon gör den så klockren,
Känner en som har samma diagnos och dom är så lika så
det inte är klokt.

Kollar ni på den serien?




Kramelikram Helena



8 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hallå raring!
Så fint hos er..å vad mysigt med en dag hemma i lugn o ro sådär...;)
I dag har jag bakat de där saffrans-smörkräms-bullarna...muuuuuums vad goda de var!
Å det där pastareceptet måste jag testa någon dag... jag äääälskar ju pasta...

Kram Katarina

Sabelhagens Olivlund sa...

Sötaste Doris:)
Önskar dig detsamma.
Kram Maria

Villa Ryttarängen sa...

Fint adventspyntat hos dig. Gillar den där coola ljusstaken i vitt. Bron är min absoluta favorit serie och jag håller med dig. Så jäkla bra skådespeleri Saga är verkligen en karaktär. Kraaam Pia

Ekenäsliv sa...

Hej söta!!
Å vilken fin adventsljusstake!
Jag skulle köpa en ny till köket, men hindrade mig.. Tänk, ibland har man bara ingen lust...
Hur är det annars?
Ska bli så mysigt att ses i helgen!
Jag har skickat ett meddelande till dig på FB.
Vi hörs o ha en mysig kväll!
Kram Anna

Hemma på Sjuan sa...

Vad adventsmysigt hos dig. Den där ljusstaken från By Rydéns har jag kikat på många gånger men ingen köpt än... Kram

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Så mysigt du gjort. :-) Kollar också bron...den är ju bara så bra. Kramizz Laila

Annika sa...

Så mysigt ni har det. Kollade också bron. Synd att det var sista avsnittet igår. Ha en fin måndag. Kram Annika

Channal sa...

Fint du har det med allt adventsfint! Skönt med lite egentid... passa på att inte göra någonting!

KRAM Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...