fredag 27 november 2015

Lite guld till Julen 2015

Hej hej!

Ledig dag idag igen!

Igår körde en kollega till mig ett
träningspass med oss.
Tabata och Ketlebell.

Vi var helt slut efteråt, 
trodde knappt jag skulle ta mig hem och ännu mindre
att jag skulle kunna röra mig idag, men visst känns det
i hela kroppen, men inte så jag inte kan röra mig.
Det blir nog värre i morgon.

Häromdagen fick jag hem lite fint julpynt.


Hängena i finaste mässingen kommer från Svenskt tenn.

De fina mässingsstjärnorna kommer härifrån 
som idag har 25% på ett helt köp
med koden 1125 i kassan.





Ni ser det kommer mer och mer mässing hemma hos mig.
Likaså marmor, mer om det en annan dag.


Kram på er


Helena








3 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Tokgillar mässing jag också. Har alltid gjort egentligen, men visst blir man påverkad av att det kryllar av mässing över allt just nu.

Ha en mysig helg!

Kram Lena

Hemma på Sjuan sa...

Så fina mässing ljusstakar. Inte hunnit med nån shopping idag men det blir det imorgon. Kram

Susanna sa...

Hej har tittat på ljusstakarna från indiska dom är så fina och stilren, de blev ju riktigt fint till marmorn.

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...