måndag 29 juni 2015

Spadagar i Dannmark

Halloj!

Ledig dag, men fullt upp,
har inte hunnit till datorn förrns nu ikväll.

Städning, tvättning och afterwork med
jobbarkompisarna stod på agendan.

Man hinner inte mycket på en ledig dag,
men efter semestrarna kommer jag ha mer lediga dagar,
bara att se fram emot det.

Tänkte visa er fortsättningen på vår överraskningsresa
till Kurort Skodsborg norr om Köpenhamn.


 Det fanns både ute och innebad, flera olika typer av duschar
och bastu. Vädret var fint så man ville gärna ligga i badet utomhus.


 Restaurangen låg högst upp med en jättefin utsikt
över Öresund.


 Inredningen behöver vi inte säga så mycket om mer än att Danskar kan, men det som förvånade mig mer, är att Danskarna
har blivit så medvetna vad de stoppar i magen, de äter mycket mer hälsosamt än de gjort tidigare
och det borde ju verkligen vara bra med tanke på hur deras Folkhälsa torde sett ut tidigare.








Hit kan jag absolut tänka mig att åka igen, stort fräscht men ändå mysigt
och närheten till Köpenhamn var ju kanon.
Vi tillbringade Lördagen inne i Köpenhamn, där vi bara strosade runt, köpte några småsaker
som ni säkerligen kommer få se på bloggen framöver.

Om inget ändrat sig antar jag att det fina vädret återkommer imorgon.

Vi hoppas på det.


Kram Helena

4 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Åh så härligt! Min mamma var där för några år sedan och sa att det var kanon... : )

Maria - Wikers Liv sa...

Ser underbart ut! Härliga bilder!
Kram/Maria

Channal sa...

Vilket ställe... så fint och härligt du fick det!

Kram Anna

Lena - gott för själen sa...

Ser fantastiskt ut! Vilken överraskning ni fick!

Kram Lena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...