tisdag 30 juni 2015

Snyggaste printsen.

Hej hej!
Hur har ni det?

Vilken skön eftermiddag det blev.
Bikinin åkte på när jag kom hem
och jag har till och med planterat 
lite blommor i krukor och lådor,
sådant jag låg efter med.

Känns skönt att det är gjort nu.

Ni har väl inte missat Desenio?!
Gud så snygga prints de har.
Jag skulle vilja ha allihop om jag hade plats.

Fina priser är det på dem också och de passar Ikeas ramar,
så man kan verkligen skapa fina väggar till bra pris.


Dottern och jag ville ha många liknande tavlor.
Dessa hamnade i hennes rum.

 Bubbles tavlan hamnade i vårt sovrum. Tyckte färgskalan passade in så bra, med de lite
dova smutsfärgerna.



Denna Shine bright like a 
tyckte jag var så snygg, så den fick pryda vår hall.

Mycket snygga prints i olika teman har de
om ni inte sett sidan förut hittar ni den här.

Gillar ni att ha tavlor på väggarna?


Nix nu väntar jag på hämtmat.
Ibland får det helt enkelt bli så.

Kram Helena

4 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Yes, vi gillar tavlor! Och prints! : )

Ljuva Magnolia sa...

Desenio har vansinnigt mycket snyggt och jag hade faktiskt lyckan att vinna presentkort hos dem på 2000:- (!) på en blogg för ett tag sedan, bidde mycket fint för priserna är så bra :)

Vilka fina prints ni valt, passar superbra på sina platser.

Vi har oxå helt underbart väder här, har fixat i trädgården efter jobbet, så mysigt, hoppas vädret håller i sig till semestern på fredag, annars gråter jag nog haha.

Kramis!

Mamma C sa...

Mycket snyggt, gillar :)
Kram mamma c

Browneyedgirl sa...

Jättefint :) Är ju så roligt med lite fint till väggarna tycker jag.
Ha en fin dag, kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...