torsdag 25 juni 2015

Småkrypens tid "Sponsrad video".

Hej hej!

Gillar ni småkryp?

Inte jag, eller vissa kan ju gå bra,
men de kryp jag klarar mig utan är 
mygg.
Nu är jag inte den som bli värst biten på sommarkvällarna
men jag blir ack så irriterad när de surrar runt huvudet och när de väl biter mig.
ThermaCELL® Myggskydd är en portabel och lättanvänd refillprodukt för utomhusbruk som ger ett mycket effektivt skydd mot mygg. Ljudlöst och luktfritt utsöndrar apparaten ett myggmedel som skapar en skyddszon på 20m² - med upp till 98% skydd. Kladdigt myggstift på ljusa sommarkläder? Lukten av kemikalier blandat med grilldoft? Inte längre. Du slipper otrevliga dofter, rökelser, myggmedel eller kemikalier på din hud, men framför allt - du slipper myggen! Passar perfekt på terrassen där hemma men också vid camping, jakt, fiske, båtliv etc. 
Sommaren är räddad - ta en titt på videon så får du veta mer!




Försöker varje år hitta saker som gör att myggen inte ska komma åt oss.
Det är allt från myggmedel, rökspiraler, ljus
ljud, så varför inte testa en sådan här mojäng också.
Kan säkert vara lite trevligare än alla andra medel som inte luktar särskilt gott.
Med denna sommar gissar jag att det kommer bli mycket mygg
om de inte frusit ihjäl någonstans.

Jag är lite nervös just nu och varför ska ni få  veta
ikväll.

Kram Helena



1 kommentar:

Villa Frejas bokblogg sa...

Noop, gillar verkligen inte småkryp. Kram.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...