onsdag 24 juni 2015

När man inte kan motstå.

Hallå!

Vi har det så slitigt på jobbet, så jag 
tom känner av ett tryck över bröstet
som kommer och går.

Det känns som vi bara släcker en massa bränder
och alla kryper på knäna och jobbar på utan att andas.


Så idag när jag skulle ha kaffebesök, kunde jag inte motstå
att köpa hem den här godsaken till oss.
 
Nu vet jag att den smakar helt utsökt, så när jag såg den kände jag bara 
att den skulle med hem, så jag kunde bjuda dessa två tjejer som bloggar 






Nu skall vi äta världens godaste sallad som ni hittar recept på här
Sedan har jag ett webmöte med lite andra bloggisar.


Kram på er.

Helena

9 kommentarer:

Ljuva Magnolia sa...

Låter inget vidare när du beskriver hur ni har det på jobbet, usch vad tungt :(
Då är man minsann värd lite godsaker, eller hur!

Kram och mysig kväll till dig,
Catta

Villa Ryttarängen sa...

Hoppas du andas lugna andetag, tänker på din hälsa och att du ska orka länge till med barn och barnbarn. Härligt fika du bjöd på. Kraaaam Pia

Anonym sa...

En stor varm och energifylld bamse kram kommer här., från mig till dig.
Från Floristen

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Usch låter inte alls kul. En styrkekram <3 /Laila

Ekenäsliv sa...

Mmm så gott det ser ut..:)
Men hu... Det låter verkligen inget vidare Helena :(
Hoppas du får gå på semester snart och koppla bort en stund <3
Kraaaam Anna

Sallys hus sa...

Tack vännen för i dag...tiden går lite för snabbt bara....men den värsta Helena-abstinensen blev ju stillad i alla fall...;)
Ja hua den där var ju farligt god och ingår inte alls i hälsoplanen...haha...
Nu sussar du nog sött sen en timme eller så o jag ska nog krypa till sängs jag med...;)
Vi får ses snart igen hjärtat...kanske ett glas vin inne i stan någon sommarkväll sen då du har semester?
Kraaaam kraaaaam

Maria - Wikers Liv sa...

Din jobbsituation lät inte alls bra! Hoppas du har kraft och ork till roliga avkopplande saker, så du finner balans! Superviktigt....
Den bakelsen såg inte helt fel ut.... ;) :)
Kram/Maria

Lena - gott för själen sa...

Usch, det där lät inge' bra! Bara du inte faller dit igen! Mysigt med en liten bloggdejt!

Kram Lena

Lisa sa...

Tack för kaffet och det supergoda bakverket! Och vad fint ni har det hemma!
Nu får du försöka ta dig tid att andas lite, inte kul alls när det blir så där på jobbet.
Kram!
Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...