lördag 21 mars 2015

Mot en hälsosam levnadsstil.

Godmorgon alla ni!

Snö??? Men det är ju faktiskt bara Mars,
men nu vill man ju bara ha vår.
Här lyser solen så det är väldigt vacker iallafall.


Jag gick ju aldrig med i Viktväktarna som mina
väninnor gjorde. Kände att det inte skulle vara så kul
just nu eftersom vi skall till New York snart
och det blir en massa kalas här snart
pga en som snart fyller 50.

Ja det är jag som fyller snart och då vill jag inte tänka på points
och få ångest vid vägningar.

Däremot försöker jag tänka på vad jag stoppar i mig
och för att veta hur mycket kalorier det är i saker 
så använder jag en app lifesum som talar om 
hur mycket kalorier det är i det jag stoppar i mig.
 
 
Sedan har jag börjat mitt hälsosamma liv med 
Aloevera produkter, tänker att är det 
 bra mot eksem och svamp utvärtes så 
borde det vara lika bra att dricka och få amma nytta invärtes.

Den är ju inflammationshämmande 
och har en massa nyttiga vitaminer i sig, så 
kroppen borde bli glad och lycklig av att jag dricker
denna hälsosamma lökväxt.

Som jag berättade förra helgen så har ju mina ledbesvär i stort sett 
försvunnit, förutom min tå (som jag fått diagnostiserat Artros i).
Att jag sedan fått bättre energi och ork, tackar jag Argi + för.



Här kör jag färskpressade apelsiner med en halv skopa Argi + och ca 15 ml
Aloevera gel.

 


Vill ni veta mer om dessa hälsoprodukter 
så kommer jag lägga upp  info
på min nya Fb sida som ni hittar här
Vill ni beställa går det bra att göra det hos mig på min mejl
eller via fb.


Nu skall jag åka på vårmarknad och sedan skall jag och titta på sambon 
som skall spela veteranhockey och möta Färjestads veteraner.

Länge sedan man var hockeyfru och satt på läktaren och hejja.



Kram på er!

Helena




2 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hallå där!
Vilka fina bilder Helena och va härligt att du bestämt dig nu..;)
Hockeyfru...det låter romantiskt tycker jag..;)
Ha en supermysig dag!
kram Katarina

Hemma på Sjuan sa...

Låter spännande med de där produkterna. Fina bilder. Så kul att att vara hockeyfru igen. Kram Suss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...