söndag 1 mars 2015

Vilken låt!

Hej på er!

Kollade ni melodifestivalen igår?

Vi gjorde det och det var ju lite extra kul att det var
från Örebro.

Tyckte att det var många bra låtar, men när
Måns Zelmerlöv
äntrade scenen,
då reste sig alla hårstrån på min kropp.
Alltså vilken låt!!
Så himla bra, både textmässigt, scenmässigt och 
framförallt Måns själv.
Tror han kommer stå som vinnare av hela
Melodifestivalen och förhoppningsvis 
Eurovisionsschlagerfestivalen också
Missade ni låten kan ni se den här



Bild från Youtube


Just nu kan jag kolla på den hur många gånger som helst.
Hade jag inte världens snyggaste sambo skulle jag banne mig kunna
kära ner mig i Måns, vilken charm han har!!
 Vad tycker ni om låten och Måns??


Kram Helena

14 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag gillade låten och tror att vi kan ha en vinnare här! Kram.

åse sa...

Har inte tittat en endaste gång på mello, så nu får jag nog ta och lyssna och se om jag gillar Måns bidrag. Fin söndag till dig. Kram Åse

Milla sa...

Jag är ju inte så Mello-förtjust och har ju missat 2 deltävlingar, igår skakade jag pä huvudet, till Måns ! Instämmer verkligen, superproffsig låt och framträdande!! Kram

Ljuva Magnolia sa...

Nä, får inte kolla på "skiten" för Josef haha ;) Han avskyr Mello.
Ska nog smygkolla i efterhand. Så Måns var bra alltså, ja han är ju rätt charmig :) Han var i Bad Gastein samtidigt som vi var där med jobbet, han tränade på gymmet varje dag så några kollegor smygspanade på honom hihi. Jag var inte lika intresserad. Tyvärr missade vi hans uppträdande på Silverbullet där, vi åkte hem den dagen..

Ha en mysig söndag fining,
Kram Catta

millandante sa...

Tittade med ett öga igår och i snabbreprisen så hörde jag att låten hade växt ordentligt och Måns är ju en superbra artist!

Tack fina du för din hälsning... blev alldeles varm i hjärtat, och tack för att du valt det yrke du valt, ni är hjältar hela din kår!!!

Kam och fortsatt fin söndag!
Milla

Enkel stil sa...

Heja våra skånepågar. Jag tror det kommer att stå mellan Eric Saade och Måns i finalen. Kram Anita

TITTILINA sa...

Det var inte love at first sight för min del. Jag hade faktiskt förväntat mig ännu bättre, med alla lovord han fått.
Men den växer för varje gång jag lyssnar på den. Och den sticker ut. Men jag älskar de där små blåa tecknade gubbarna. DOM är smashing!

Kram

Wihlborgskan sa...

Håller med!
Fick rysningar av både låt och scenframträdande, och de söta animeringarna blev jag kär i! :-)
Heja Måns!!

House and Garden by Bia sa...

Jo då, Måns verkar vara en trevlig kille...han har glimten i ögat ;)..
Låten tyckte jag var helt okej, men inte bäst av låtarna som varit, men jag vet inte vilken jag hejar på faktiskt.
Vi får se hur det går...nästa vecka är det ju "andra chansen"...får man ju inte missa.
Kram bia

Lena - gott för själen sa...

Ja, den låten var superbra! Helt egen stil han också, precis som Andreas Weise

Maria - Wikers Liv sa...

Nope, ingen melodifestival här inte. Totalt ointresserad av sånt ;)
Får väl lyssna på låten i alla fall, för Måns är ju riktigt snygg ;) :)
Kram/Maria

Hemma på Sjuan sa...

Vi såg inte hela mellon igår men vi hann lagom se Måns låt och visst var den bra. Och se på honom har vi inget emot ;)
Mysig bloggträff ni har haft. Kram Suss

Välkommen Hem! sa...

Håller med dig!
Är ingen Mellofantast och i år var det ingen höjdare alls men när jag såg Måns tänkte jag; WOW!... skippa både andra chansen och resten, skicka Måns DIREKT till stora Schlagern så han kan visa vad Sverige går för, jiihooo! Den låten och framträdandet hade nåt utöver det vanliga.
Kram Judita

oskrivnablad sa...

Här går Måns under smeknamnet Mums Mums och det säger väl allt ;-) hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...