lördag 7 mars 2015

Att kunna gå bra.

Hej på er!

Här sover alla i huset, men 
jag har tassat upp och sitter
och dricker mitt morgonkaffe.
 
Väntar på att lilla Doris vaknar så vi 
kan ta en morgonpromenad.
 
Insåg att det inte är långt kvar tills vi ska
åka till NY, så nu har jag börjat planera 
vad som ska packas ner. Vill ju inte ha för mycket med
i packningen dit, eftersom jag hoppas att kunna
göra några fynd där ( trots dollarns höga läge).
 
Måste iallafall ha två par sköna skor med mig.
 
Ett av dom kommer absolut bli dessa,
tror inte det finns skönare skor att gå i.
 


 Så mjukt och skönt skinn, så jag kan inte tro man kan få skoskav alls av dom.

 

I år var jag snabb att beställa, eftersom jag vet att vissa sköna och snygga skor tar slut direkt.
 

 
Hittade dessa här
Finns även i svart med blankt skinn frampå.
De andra skorna får nog bli ett par vanliga
gympadojor.

Hoppas bara det blir lite värme därborta, för som jag ser nu verkar det mest vara kallt och 
snöigt.


Vad ska ni göra idag?
Jag fortsätter att rensa ut sovrummet inför måndagen då golvet skall bytas.


Ha en skön Lördag.
Kram Helena

14 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Dom skorna ser ju jättemjuka ut, som mockasiner. Viktigt att kunna gå bekvämt. Ska du till NY, det har jag missat. Vad kul. Ha en bra lördag. Kraaam Pia

Bara MammaMilla sa...

Så snygga de är skorna och att de dessutom är sköna är ju toppen! Önskar dig en fin helg! Kram Camilla

No34 sa...

*Skratt*.. Samma här, alla sover och inte ens lilla Herr Larsson är vaken...
Wow, så mjuka och sköna ballerinaskorna ser ut. Kommer bli toppen att gå i på resan, och har svårt att tro att det kan bli skavsår av dom.
Rensning låter bra en grå dag som denna, men själv hoppas jag på en utflykt...
Lördagskram från Kate

Hemma på Sjuan sa...

Fina ballerinaskor. Viktigt med sköna skor om ni ska traska runt en massa. Här ska förberedas för 20 årsfest en det blir en del tid i soffan också, fortfarande inte pigg... Kram Suss

Sabelhagens Olivlund sa...

Guuud så snygga! Jag är ute efter ett par nya ballerina. Vet du om de är normala i storleken? Jag har aldrig vågat mig på att beställa just skor.
Bästa helgen till dig
Kram Maria

Villa Frejas bokblogg sa...

Vilka underbara skor.
Ja, vad roligt att vi är i samma team. Kram.

Mamma C sa...

Ja, dom såg jättesköna ut och dom var supersnygga också.
Ha en skön och bra lördag.
Kram mamma C

Unknown sa...

Normala i storlek :)

My kids' Mom sa...

Hej Helena,

När du kommer till NY gå till en affär som heter Banana Republik. Där finns det nästan exakt lika ballerina flats i läder och i olika toner. Jag köpte nyligen ett par precis som dina för 32 dollar.

Kram, Anneli

Milla sa...

Fina! Själv kan jag inte alls ha ballerinor, alldeles för platt och så den segdragna plantar fasciit (hälsporre) som stökar. Bekväma ingådda skor är nog det allra bästa på NY äventyr! De har verkligen haft stökväder på östkusten denna vinter, hoppas det vårar till sig lite till ni ska dit! Kram

Unknown sa...

Dom skorna är så himla snygga och sköna. Jag har förra årets modell och dom kommer att hålla i hår igen:). Bra kvalité alltså! Snygg färg!!

Kram Carola

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Superfina och ser riktigt bekväma ut...
Men jag tror jag dööör av avund, vi var till NY 2009 i november... helt galet underbart och jag vill verkligen tillbaka :)
Hoppas du har haft en underbar lördag.
Stor kram
Jessica

Ulrica sa...

Supersnygga och de såg riktigt sköna ut :). Jag kan tänka mig att det blir några mils promenad i den stora stan!!

KRAM

Mammaxtre sa...

Lyckliga du som har NY framför dig. Underbar stad!
Ha det gott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...