måndag 17 november 2014

Trummvirvel och ett hett tips

God kväll!
Ville bara sticka in näsan och 
tala om att  Sleepo
har 25% 
på all 
http://www.sleepo.se/media/slideshow/Beach_house_20__slideshow.jpg
Nu kan ni ju passa på att
hitta julklappar till er själva kanske.
De är ju inte gratis precis, men med 
25% kan man ju passa på.
Deras bäddset är bara så himla sköna att sova i.
Sedan har vi ett Trumvirvel!!
Vinnaren är dragen.




Den här gången gick vinsten till
Maria med bloggen

Stort Grattis till dig.
Mejla mig dina uppgifter,
så jag kan skicka dom på posten.

Japp det var allt från mig,
för nu ropar sängen på mig.


Sov så gott.

Kram Helena

7 kommentarer:

dnyahuset.blogspot.se sa...

Jag har hört så mycket gott om de här bäddseten, men aldrig provat själv. priset avskräcker väl lite. Men tack ändå för tipset!

Maria - Wikers Liv sa...

Åh jippi hurra! Vad glad jag blir! Kommer bli så snyggt i vårt sovrum, passar precis in i stilen! Tack! Mejlar adressen!
Kram/Maria

Sabelhagens Olivlund sa...

Grattis till Maria! Och tack till dig för en fin utlottning.
Kram Maria

Anonym sa...

Stort Grattis till den lycklige vinnaren :)

/Kram

Ninelin sa...

Grattis Maria, fin vinst!

Kram N

Milla sa...

Haha det där passar precis hos Maria! Lite konstigt, jag har exakt likadana lakan och de kommer från H&M för ett par år sen! Och de tokgillar jag, t o m mer än de där dyrare... Kram

Liw sa...

Hmm, kanske en julklapp till sig själv :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...