fredag 28 november 2014

Är detta årets julklapp?

Hej på er!

Tror att det här iallafall är den 
perfekta prylen att få barn
att hjälpa till att göra sallad,
och kanske tom att få dem att äta grönsaker,
för den här lilla prylen gick hem här hemma.





Man kan få fina morotsgirlanger, eller spagetti av suchini.

http://cdn1.coolstuff.com/autogen/preset/aspectThumb/960x720/3b29af5fe3a82ea94cc206512baf3146.jpg 



Man kan även få löken väldigt dekorativ med denna lilla twister
som det idag eller bara 40 minuter till är 40% rabatt på.
Den kostar ordinarie pris 299kr men idag 179kr.

Ni hittar den här


Nu är det snart sova som gäller för den här bloggerskan, har varit uppe länge nog.

Och visst har jag fyndat idag, flera julklappar är fixade.

Sov gott.

Kram Helena

4 kommentarer:

AktivaDagar sa...

Vilken rolig! Tack för tipset!

Channal sa...

Finns många smarta prylar! Årets bästa julklapp i år är den bästa någonsin! För årets julklapp är ingenting. Skönt! Bara få mysa med familjen.

KRAM Anna

Villa Ryttarängen sa...

Absolut en rolig manick som kommer få en given plats i mitt kök. Hi Hi! Tack för tipset.. Kraaam Pia

Home2tiny sa...

Vilken smart liten pryl, skulle jag behöva i mitt kök, med tanke på hur mycket grönsaker jag skivar o hackar. Kramisar Tina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...