tisdag 18 november 2014

Kanske årets coolaste julklapp?!

Hej på er!

Har ni börjat kolla efter julklappar?

Vi kommer inte köpa så mycket i år, men vad 
köper man till dom som har allt och inte önskar sig något?

Att ge någonting är ju alltid kul. Kanske något alldeles 
förskräckligt onödigt, men ändå kul.

Hittade en sida lagom till Fars dag,
där fanns väl allt man kan tänka sig.
Superbra grejer som man knappt tror man kan klara sig utan.
 
 
Hittade den här festliga vinkylaren, som kan komma väl till pass 
när man inte hunnit kyla vinet som ligger i vinhyllan och man får 
oväntat besök eller som jag som har alzheimer de luxe.
 

 
Perfekt till Fars dag men kan nog bli 
en superhit i år.
Ni hittar Ravli här

Och dom har så mycket roliga saker så
visst klickade jag hem ett par saker till,
Som kan få barnen att bli intresserade av 
köksarbete.

Nu ska jag snart snida om för att gå och lyssna 
på 
Henrik Schyffert 
som ska prata om 
"Konsten att inse att man är kreativ"

Kan bli oerhört spännande.


Nu blir det en bloggpromenad först.

Kram Helena

7 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Ett bra tips ;)....nu köper vi inte julklappar, joo bara till dottern...det har liksom blivit lite förändringar kring julen sen i fjol jul....för att ha varit full rulle med 20 pers, kommer det nog att bli lugnare jular framöver....livet förändras ;))...nya generationer tar över...men vem vet, det kanske blir full rulle igen om några år ;))...
Kram bia

Villa Frejas bokblogg sa...

Ja, de har många roliga saker.
I år ska vi också hålla nere på julklappsinköpen. Kram.

Hemma på Sjuan sa...

Så bra tips. Förutom till barnen (och flickvännerna) så blir det bara julklappsspel men kanske kan hitta nåt där. Kram Suss

Villa Ryttarängen sa...

Meeen guuud vad smart! Tack för tipset.. Kraaam Pia

Lena sa...

Supertips! Tack!

Kram Lena

Anonym sa...

Riktigt cool & så vackra foton...
Här är vi klara i stort sett med julgåvorna hihi Tidiga iår ;)

/Kram

Johanna sa...

Vilken fiffig grej! Kunde vara något för årets julklappsspel:)

Ursäkta att jag inte har svarat dig tidigare angående dina frågor om kalklitir. Jag tror att denna nyans av kalklitir som jag har målat med passar till vilken färg som helst! Jag tror också att det skulle bli jättefint att måla träpanel med kalklitir. Jag vill liksom måla allt med denna ljuvliga färg just nu:))

Ha en jättefin onsdag Helena!

Kram Johanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...