onsdag 8 februari 2017

Nöjd Mr J.

Halloj!

Maken hälsar så mycket för 
Gratulationer han fick via bloggen igår.

Vi hade ett enkelt firande med de närmaste.

Det är aldrig lätt att handla något till honom,
för han önskar sig aldrig något.
Så därför tog vi saken i egna händer.
Jag köpte en parfym som jag luktat på
och som jag vet är väldans poppis.




Tom Ford heter den och luktar verkligen 
annorlunda och väldigt gott.
Ni hittar den bl.a här 
Sedan fick han några tröjor som han blev
jätteglad över.


 En stamazalea blev det också, kanske inte så roligt för en man, men 
han blev faktiskt glad över den också.




Idag lagar han vår paradrätt: Spagetti och köttfärssås,
tror banne mig att han får till den bättre än jag nuförtiden.

Det gör ju ingenting, för då är det ju solklart vem som lagar 
den maten blink blink...

Dags att dra iväg på lite kvällsjobb!
Ha det gott.

Kram Helena

5 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Grattis i efterskott till maken, din! Så fina presenter han fick! Tack också för doft-tips :)
Kram/maria

anettan sa...

Men varför är det alltid så svårt att köpa presenter till män? Jag tycker också det är jätte svårt, men du lyckades bra. Kram Anette

Mamma C sa...

Fina presenter som han fick. Ska nog kolla in denna parfym.
Kram Mamma C

HWIT BLOGG sa...

Fina presenter och Tom Ford gillas :) Vacker azalea, en blomma jag aldrig lyckas med tyvärr...
Ha en mysig torsdag!
Kram Titti

Annika sa...

Grattis i efterskott till maken. Så fina tröjor han fick. Tror det får bli spagetti och köttfärssås ikväll, blev sugen på det nu. Ha en fin kväll. Kram Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...