torsdag 20 oktober 2016

Jag testar!

Hej hopp!

Ledig idag också, men som
många gissar så jobbar jag hela helgen 
och då får man ett par dagars ledigt innan.

Idag ska jag passa på att städa inför helgen,
så är det klart iallafall.

Fick lite nya produkter i ett press-kit
från
Ska bli jättekul att testa.

Lite smink, dusch crème, ansiktsrengöring och  en ansiktspeeling
som du blandar med din ordinarie rengöringscrème, låter jättespännande.




Återkommer när jag testat produkterna, men om ni

vill läsa mer om produkterna hittar ni allt i min varukorg

har alltid massor av erbjudanden
och så får man alltid med en massa premier.


Ha en bra dag så hörs vi senare.

Kram Helena


I samarbete med Yves Roscher

2 kommentarer:

Villa Freja sa...

Alltid kul att få testa lite nya produkter.
Härligt med nystädat inför helgen. Kram.

Mamma C sa...

Härliga färger på sminket. Skönt att ha fixat städningen inför helgen.
Kram Mamma C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...