söndag 23 oktober 2016

Reornas tid är här.

Godmorgon!

Jag är ingen tjej som går i mysbrallor hemma.

Även när jag är sjuk har jag någon typ av kläder på mig.
Nu strosar jag omkring i en T-shirtklänning och långkofta.
Tror jag blivit skadad av att gå i sjukhusets pyjamaskläder
när jag jobbade där.

Idag ramlade det in mängder av webbutiker
som kör höstrea.
Hos Boozt får man
20%
på nästan allt om man handlar för över 999kr.

Här är ett collage med snygga höstkläder från bl.a Boozt men
även Zalando


Inlägget innehåller adlinks



1. Jeans HÄR / 2. Blus HÄR / 3. Tröja HÄR / 4. Väska HÄR / 5. Halsduk HÄR / 6. Skor HÄR


Idag mår jag lite bättre, känns som febern är borta.
så nu ska det bli gott med lite frukost.

Kram Helena


I samarbete med Boozt och Zalando

1 kommentar:

Mamma C sa...

Så skönt att du känner dig bättre. Jag är en mysbralle(käring)tjej. Kan t.o.m. gå i nattsärken en hel dag ibland. Vi har köpt hus i Playa Flamenca ligger lite utanför Torrevieja.
Kram Mamma C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...