onsdag 15 juli 2015

Små sommarfynd.

Hej hej!
Idag tror jag vi har alla sorters väder hos oss.

Ömsom sol, moln, regn och åska.
Men det är varmt och skönt och jag har fått lite gjort.

Skjutsade maken till tåget och då passade jag på att springa in på 
Netto.
Hittade dessa fina klappstolar i teak för 150kr/ styck.
Dom var så fina så jag kunde inte åka ifrån dom,
även fast vi mest har svart och vitt hos oss.







Tyckte verkligen att de var värda sitt pris.


Lilla O passade på att sola när solen var framme och jag hann plantera blommor och få upp
pergolagardinerna.


 På eftermiddagen tornade dessa mörka moln upp sig 
och riktiga muller hördes ett tag, men det verkade inte bli något riktigt åskväder.




Nu är vi inne och myser och vi skall passa på att städa i källaren,
vilket verkligen behövs.


Kram kram på er.

Helena

10 kommentarer:

Lisa sa...

Sjyssta stolar till ett jättebra pris! Du gör så fina små oaser i din trädgård. Supermysigt! Hos oss är det också ömsom sol/mulet/regn
Kram
Lisa

Ljuva Magnolia sa...

Åh så fina stolar!! Vill oxå ha en Nettobutik att fynda på, du hittar ju ofta fina saker där.
Hade gärna hängt vid en pool ett par timmar idag, vi var på Hönö och det blåste så in i bänken, men vi fick se lite coola kite-surfare iallafall ;)

Ha en go kväll fina du,
Kram Catta

jannice lindell sa...

Härligt att göra lite fynd :)

Mamma C sa...

Snygga och ett bra pris med.
Kram Mamma C

Channal sa...

Så snyggt alltihopa! Ett smultronställe hemma hos dig!

Kram Anna

Sallys hus sa...

Meeen wooooow vilket fynd!
Måste dit o kolla jag me...
Underbara bilder du tagit Helena! De andas sommar o sol o seeeeemester.
Hoppas du börjar komma ner i varv nu.
Ni åker snart va? Det blir skönt för er..

Kram Katarina

Anonym sa...

Hej!
Kollar ofta din blogg och tycker den är så bra! Fin inredning,bra tips och att du bjuder på ditt familjeliv.Det är så bra mix.
Skulle verkligen önska att det fanns en Netto butik i närheten!
Så mycket fint till så bra pris.Jag vill gärna tipsa om en toppenbra
nätbutik som jag handlat på,så fina saker-bra kvalité och bra sevice.
www.Interiorforyou.se Jag bor på landet och det är toppen att kunna handla på nätet.Sen är det ju så kul att få paket också :-)
Hälsningar Annette!

Anonym sa...

Ser att du har ett Baliparasoll. Köpte ett men lyckas inte få upp det. Det krävs verkligen krafttag för att få upp det och hålet som spärren ska in i sitter verkligen högt upp. Är det så för dig också? Har du något tips om hur få upp det vore jag tacksam! Ha det gott! Ulrika B

Helenas enkla vardag sa...

Hej Ulrika! kan bara säga att jag får inte upp mitt baliparasoll själv. Dottern fixar det själv men jag måste ha hjälp av henne. Det är verkligen trögt och jag har ändå haft mitt i många år nu, men tycker inte det blir lättare. Kram Helena

Lollo sa...

Himlar vad snyggt och fräscht!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...