fredag 8 augusti 2014

En dagens.


Hej på er!
Bjuder på en dagens så här på kvällskvisten.

Idag har jag gått klädd så här och det har känts så skönt att
få ta på sig lite mer än man kunnat förut i sommar.
Då har man ju bara pustat och frustat i bikini och det är ju skönt på sitt vis,
men det är faktiskt inte så tokigt att få lite mer kläder runt kroppen.

Allt jag har på mig idag är rena reafynd jag gjort.
Kul att de kommer till användning innan hösten kommer.



Toppen är från Lager 157 kostade 50 kr
Kjolen hittade jag på rea när vi var i Halmstad på 
Bootsen fyndade jag hos Boozt.
Finns även här

En annan webbshop där ni kan fynda fina kläder fram till Söndag, är inne hos
hon har 20% på både rea och nyheter
med koden 
HELG
Här håller vi på och piffar och grejar
för i helgen kommer ett par goa tjejer hit med sina respektive och
det ska bli så roligt.
Kram på er.
Helena



16 kommentarer:

Titta in hos Thess sa...

En underbar kjol och något jag absolut skulle kunna tänka mig att svassa runt i till hösten men boots och tröja ;))
Skönt med liiiite friskare väder !!

Kram Thess

Sallys hus sa...

Men åå heeeej snygging..;)
Supersnyggt ju..
här piffas det också..
Haha..
kraaaaaaam ♥

Charlie sa ... sa...

Ja hej snygging!!! Så läckert du är. Älskar färgerna, stilen. Vad vacker du är!

KRAM

anettan sa...

Så fin du är. Gillar också att ha kläder på mig även om sommarvädret har varit helt underbart. Kram Anette

Sofi sa...

Så fin du är Helena!
Det är så mycket bra reor på sommaren så man kan göra massor av fina fynd!:)
Så söt han är lilla Milian! Blir så glad när jag tittar på bilderna av honom och du har skrivit så fint! Förstår att hjärtat svämmar över av kärlek till dina fina.

Ha en bra dag nu!

Kram på dig

Sallys hus sa...

Pimpat???!!!!
hahahahaaaaa....jag döööör...
titta in till mig nu så får du se sanningen..;)
kram

Sabelhagens Olivlund sa...

Åh så fin kjol! Rena sommardrömmen:)
Ha en fin fredag
Kram Maria

I min smak sa...

Fin blogg du har, tvättställningen i ett tidigare inlägg fick fart på tankarna, få se vad det kan bli.
Susanne

Hemma på Sjuan sa...

Snygg dagens på dig! Så långt ditt hår har blivit.
Härliga bilder på lilla barnbarnet igår. Ha en fin kväll, kram Suss

Villa Frejas bokblogg sa...

Vilka snygga fynd! Kram.

Glamour-Psykologen sa...

Underbar kjol Helena! Härligt att kunna klä sig lite, håller med... :) Kramar!

Mammaxtre sa...

Allt klär en skönhet! Ha det gott

baraetthem sa...

Hej snygging!!
Visst är det skönt att det är lite svalare ja. Är ju ändå jätteskönt och kul att ha något mer än bara bikini på sig:)
Kramar

dianasdrömmar sa...

Snygging där :) kram Diana

jannice lindell sa...

Tjusiga kläder o så söt vovve!

Anneli sa...

Snygga kläder!
Har själv en vit och en beige av den toppen.
Älskar dem och har använt dem mycket i sommar.
Men den gråblå färgen du har var ju riktigt snygg..........

Gillar din blogg som ger mig mycket inspiration med både kläder och inredning.

Ha det gott,
Anneli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...