torsdag 7 augusti 2014

Det går fort.

Tänk vad tiden går fort.
Det var inte längesedan
det var 
Alla hjärtans dag
och den här lille killen tittade ut.

Nu är han snart ett halvår
och han har vuxit och blivit en 
bedårande liten kille.

Han är så glad och gullig jämt.

Nu vänder han sig och sitter stadigt.


När han är hemma hos oss är ofta kameran med
för att fånga alla tillfällen. 



 Det här skrattet skulle ni höra, det är ett  riktigt bubblande skratt som kommer från magen.


Stå och gå gillar han verkligen.



En riktigt stabil kille är han också
för han väger snart lika mycket som Doris.

Doris och lille Milian kommer bra överens, fast nu börjar M
intressera sig lite väl hårdhänt. Förut fick man passa Doris, men nu får man passa Milian.



Tänk jag är mormor till den här godingen och mamma till den stora
älsklingen.


Vilken lycka jag känner!


Ha en bra dag mina vänner.

Kram Helena

19 kommentarer:

Sallys hus sa...

men ååå Helena..vilka fina bilder och vad fint du skriver!
nu sitter jag här och gråter på min fikarast..;)
Underbart fina båda två..
å lilla Doris..haha...hon ser ut som hon tänker..
Kan nån ta bort den där? snäääälla...haha..
kram sötis!

Dagar av lycka sa...

Mmmmmm, vilken liten goding han har blivit :) Förstår att mammahjärtat väller över <3 Kram Anna

jannice lindell sa...

fina bilder.

Home2tiny sa...

Underbara bilder på dina tre godingar. Det där bebisskrattet, finns inget härligare. Snaaart kommer vi, he, he, lääängtar. Kramisar Tina

Anna sa...

Vilka ljuvliga bilder på er lilla skatt :)
Kram Anna

Sabelhagens Olivlund sa...

Fint du skriver. Lycka:)
Kram Maria

anettan sa...

Ett riktigt litet charmtroll, ja tiden går kusligt snabbt. Men då är vi väl lyckliga?!? Sägs det inte så? Kram Anette

Villa Ryttarängen sa...

Jag förstår att du är lycklig. Fina bilder och underbart skrivet. Kraaam Pia

Maria - Wikers Liv sa...

Åh så söt han är lille prinsen! Allt lite lik mamma och mormor va?! :)
Har läst ikapp och ser att du fått en sån där snygg torkställning som jag suktat efter sedan första sommaren i huset. Kruxet är bara att det inte är riktigt klart var den ska sitta... och att mannen inte riktigt prioriterar att göra den då... ;) Men jag väntar hellre än att köpa en torkvinda som jag tycker är as-fult! ;) :)
Kram och ha en fortsatt fin torsdagseftermiddag/kväll!
/Maria

Annes vita rum sa...

Vilka underbara bilder Helena! Förstår att du är stolt och lycklig!Världens sötaste:) Jag har ju fyra så jag vet,och alla åldrar har ju sin charm:)Våran äldsta håller på att ta körkort och den minsta,allas våran kelgris är ju bara 2,5:)Ha de så gott och njuut av den lilla godingen som du bara kan,snart är han femton:)...kramizar

Lena sa...

Så himla mysigt det måste vara! Vad han har vuxit mycket. Som sagt, tiden går fort!

Kram Lena

Adela sa...

Vilken sötnos han är!! Fina bilder på dina guldklimpar;)

Kramar
Adela

Livskraft sa...

Men hur söt får man vara?
Så mysigt.
Kram

Villa Ell sa...

Vilken liten goding! Dom där gummibandsvecken är ju så goa...
Tiden rusar så njut av din lilla prins

Kram Sandra

Anonym sa...

Naw...Sicken glaer söting ♡
/Kram

Linda sa...

Vilken liten goding han är!

Kram Linda

TITTILINA sa...

Söt fotomodell du har där!
Kram

Kakaobönan sa...

Underbara bilder! Vilken go liten kille och så sötdoris.
Bilden mor och son längst ner är jättejättefin!
Hoppas ni får en mysig helg!
Kram Pia

Ekenäsliv sa...

Ååååå vilken liten goooo kille, man vill ju liksom äta upp honom. Ja, förstår mig rätt nu:)
Ja, det måste vara en alldeles magisk känsla att bli mormor. Ljuvligt och jag blir alldeles rörd <3
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...