torsdag 11 oktober 2012

En dagens!

Godmorgon!
Bjuder er på en dagens!
Min supersköna morgonrock
har äntligen kommit!
Jag skulle kunna gå i den hela dagen,
för det var bland det skönaste jag
haft på mig någonsin!
 
Nu kan det få bli kallt och rått, för då kommer jag bara ta på den här sköningen!


Morgonrocken kommer från Beach House!
Jag har länge gått och fingrat på den
 och de sköna lakanen!

Ledig dag idag! Det känns underbart!
Morgonen bjuder på lite frost, vackert väder
och mina söta rådjur som står och tittar på mig!

Jag har en del att göra idag! Mitt absoluta måste
är att få in pelargonerna,
om de inte redan frusit! 
Sedan städa lite eftersom det kommer främmande hit på lördag,
planera vad vi ska bjuda på och inhandla det.

Annars är det lunchdate på stan
med en väninna!
 
Ha det gott!
Kram Helena

10 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Åh gud vad den såg härlig ut! Måste också städa till lördag:) och jag har också en lunchdate idag hihi. Ha en fin dag! Kram Nilla

CreandoPhoto sa...

Så underbar! Helt rätt höstoutfit :)

Annika GW sa...

Ser underbart mjukt och skönt ut! / Annika

Concept_By_Sarah sa...

Låter som en bra dag, ha det så skönt:-). Härlig morgonrock! Kram Sarah

Enkel stil sa...

Varm och skön bloggerska idag.
Ha en skön ledighet och glöm inte att njuta riktigt mycket!
Kram Anita

Unknown sa...

Den er fiiin:)
Hos meg står sengetøyet fra samme leverandør høyt på ønskelisten:))

Ha en fin dag ♥

Annaochlivet sa...

Åh vilken go morgonrock! Ha en härlig dag! Kram från mig :)

CONCEPT by JESSICA sa...

Ser jätte mysig ut. Låter som en skön ledig dag.
Kram

@my casa sa...

Ser ju hur mysig ut som helst:)

Låter som en riktigt skön dag för dig!

Kram Åsa

Lena - gott för själen sa...

En sån morgonrock vill jag också ha! Lakanen är ju underbara, så det måste den också vara.

Jaha, är det dags att ta in pellisarna nu!?

Kram Lena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...