lördag 11 februari 2017

Som en vissen ros!

Hejsan!

Fredagsmyset som började supertrevligt,
avslutades inte lika bra.

Gjorde en vurpa på en hal fläck när vi var ute med Doris
och slog i bakhuvudet så det verkligen small.

Blev lite omtöcknad, mest av rädsla över smällen,
men sedan kändes det rätt ok.

Inatt när jag vaknade kändes det däremot inte bra.
Huvudet bultade och taggtråd i halsen.

Så idag känner jag mig precis som de vissna rosor
som fortfarande står kvar på bordet.




Hoppas jag piggar på mig snabbt, har liksom inte tid
att ligga med huvudvärk och än mindre bli sjuk.







Har fullspäckat program till veckan och imorgon skall
lillprinsen firas, och jag vill inte missa något,
så jag tänker ligga i soffan med den här lilla donnan som sällskap.


Jag och maken hade planer för kvällen. Vi får se hur det blir med
dom planerna nu.


Ha en super Lördag ni andra.
Se er för så ni inte halkar.
Kram Helena



4 kommentarer:

Home2tiny sa...

Men jösses vännen, det där lät inte bra, nu blir jag smått orolig för dig, slå i bakhuvudet är inget man leker med. Ta nu hand om dig och ta det bara lugnt. Stora kramen. Tina

Villa Ryttarängen sa...

Oj! Inte bra alls. ta det lite piano och hoppas du slipper flunsan eller den här skitförkylningen som verkar härja runt. Kraaaam pia

Channal sa...

Fy vilken otur! Stackars dig! Hoppas verkligen du mår bättre.

StyrkeKRAM Anna

Hemma på Sjuan sa...

Men oj det var inte bra! Hoppas du fick en lugn dag igår och att det är bättre med dig idag?! Kram Suss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...