söndag 5 februari 2017

En bra rabatt.


Hello!

Ville tipsa er alla om att Cervera 
har 20% hela helgen med slut ikväll.
Det enda man skall göra är att bli medlem på deras hemsida.

Har listat några fina detaljer som jag gillar.







(adlinks)

Sitter och väntar på stora dottern och hennes familj.
Jag skall få låna lilla prinsessan inatt eftersom lillprinsen skall
opereras imorgon.
Då kan han få både mammas och pappas fulla uppmärksamhet
och jag får pyssla med den lilla.

Först skall vi fira maken som fyller år om
ett par dagar.

4 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Skönt för dem att kunna lämna prinsessan hos er och ägna sig fullt ut åt Lillprinsen, vid en så viktig grej.
Japp, jag har shoppat hos Cervera. Bland annat två till pommeskorgar som du visar. Hade ett par redan, som jag fick i julklapp :)
Kram/Maria

Mamma C sa...

Mycket fint på din lista från Cervera.
Kram Mamma C

Unknown sa...

Fin rabatt det blev marmorbricka och stekpanna igår där.
Kram
Maria

Junitjej sa...

En Klong vas skulle jag gärna vilja ha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...