måndag 6 februari 2017

Att komma på en sak.

Hej hej!
Nu har de åkt hem,
barn och barnbarn.
Lillprinsen är en tapper krigare.
Han har väldigt ont i halsen, efter operationen,
men var inte ett dugg ledsen,
utan kämpade på.
Samtidigt som det är så himla roligt att ha dem här,
så är drar man en pust när de åkt och det blir alldeles tyst i huset.

Men jag saknar dem redan, och hoppas det inte dröjer för många dagar 
innan jag träffar dem igen.





 Alltså hur söta kläder finns det inte att köpa till små flickor!?


Klart vi skulle ut en stund på dagen, det snöade så fint.
Alicia verkade gilla snön och Doris älskar att springa i snön.

Det jag tänkte på nu när jag tog kvällspromenaden med Doris
är att jag älskar snö och kyla. När det biter lite i kinderna
och man kan gå snabbt utan att bli svett och man känner sig  
kall om kinderna och har fått frisk kall luft 
i lungorna.
Trodde inte jag var en vintermänniska, men 
erkänner att jag både gillar hösten och vintern,
vilket jag aldrig gjorde förr.


Ha en skön kväll, här blir det tidigt i säng.
Kram Helena

5 kommentarer:

anettan sa...

Men söta lilla tjej, en sån tuffing. Usch jag gillar inte denna årstid alls tror jag. Jag är lite mer lagommänniska. Kram Anette

Channal sa...

Så söt lilla hjärtat! MYSIGT! De rosa bootsen är helt ljuvliga. Finns så otroligt mycket fint till de små. Svårt att låta bli att köpa.

KRAM Anna

Hemma på Sjuan sa...

Så söt hon är lilla tjejen men jag förstår att det är fullt upp att ha de små hemma. Finns så mycket söta flickkläder, önskade att jag hade fått köpa det när mina var små ;) Kram Suss

Mamma C sa...

Finns så mycket fint till småttingarna nu för tiden.
Kram Mamma C

Enkel stil sa...

Så gullig. Det är så svårt att låta bli att shoppa till dom små. Kram Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...