fredag 3 februari 2017

Min lyxfrukost idag.

Är man ledig en Fredag,
får man absolut festa till det lite extra
innan städningen tar fart.

Tycker inte jag säger annat än att det är Fredag 
igen, men det är så det är och bara 
att acceptera att tiden springer fortare än jag.

Idag ville jag äta ngt annat än mina två mackor och kaffe.

Valde att göra lite amerikanska pannkakor.




Tycker det är vansinnigt gott och med lite grädde och lönnsirap på,
då är man nästan i pannkakshimlen.










Riktigt gott. Till och med maken som 
inte gillar sött, tyckte de var supergoda.


Idag tvättas soffklädsel och Doris har badat.
Så här är det full fart idag.


Ha en trevlig Fredag allesammans.

Kram Helena

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Mums så gott, det var länge sedan jag gjorde. Får nog bli ändring på.
Ha en bra jobbhelg.
Kram mamma c

Maria - Wikers Liv sa...

Jisses så gott det ser ut! Tycker till och med jag som aldrig äter pannkakor till frukost ;)
Ha en fortsatt härlig fredag nu!
Kram/Maria

Junitjej sa...

Vilken härlig frukost!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...