fredag 5 februari 2016

Blink blink

Hej hej!

Ville bara titta in och
önska er alla en
Happy Friday.


Frissa och Frans besök har hunnits med i veckan.
Skönt att de gråa är borta för ett tag
och jag slipper måla mina fransar som
knappt syn i vanliga fall




Som jag sa igår, så är fransarna så mjuka, men sitter ändå som de ska,
de fladdrar inte iväg åt en massa håll. Det gör de mot slutet av fjärde vekan,
för då har fransarna som är mina egna växt ut och skjutit ut singelfransen så
mycket så den blir bångstyrig, då är det dags för att nytt besök.


Nu blir det lite jobb och senare idag hoppas jag
få träffa den där lilla prinsessan som jag är mormor till,
men som jag inte träffat än, för att jag var snorig.

Lilleman fick ju RS virus när han var en månad, så jag förstår att de
är försiktiga.

Men jag håller på att längta ihjäl mig att få träffa henne.
Har iallafall fått träffa henne på FaceTime några gånger,
och där har hon tittat mormor rakt in i ögonen, så jag låtsas att jag träffat henne iallafall.


Ha en underbar fredag allesammans.

Kram Helena


10 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Hej söting!!
Å va fin du är!!
Jag har bokat tid för färg o plock av bryn o fransar :) Ja, fransarna ska jag inte plocka, bara färga;-) Jag unnar mig sååååå sällan (typ never) något sådant så det känns som värsta lyxen :) Men det är nästa fredag det;)
Å hoppas du får träffa lilla sessan idag!
Ha en härlig fredag du med!
Kram Anna

Sabelhagens Olivlund sa...

Jättefin, så snygg i håret. Härligt med fransar men slipper måla varje morgon.
Kram Maria

Kakaobönan sa...

Snygging!
Jag har testat fransförlängning en gång men det var inte min grej så jag fortsätter måla med mascara.
Hoppas du får träffa lilla prinsessan. Förstår du längtar!
Kram Pia

Unknown sa...

Wow, vilka fransar. Supersnyggt.
Trevlig hegl!
Kram
Marai

jannice lindell sa...

Jättefin!! Trevlig helg. kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Du ser oförskämt fräsch ut som alltid :)
Jag förstår att du längtar efter er lilla prinsessa :)
Va mysigt att äntligen få träffa henne.
Hoppas du har en fin fredagskväll.
Stor kram
Jessica

Sallys hus sa...

Hej snygging!
Nu kan du bara vispa med de där så får du Mr J på fall...;)
Å jag tror du träffat prinsessan nu va?..;)
Kaaaaaam o ha en fin helg!
Katarina

Hemma på Sjuan sa...

Hallå där snygging! Så fina fransar och hoppas du fått träffa lilla prinsessan idag. Kram

Enkel stil sa...

Snyggmormor! Hoppas du får träffa den lilla prinsessan snart. Förstår att du längtar ihjäl dig. Kramar Anita

No34 sa...

Frans- och ögonbrynsfix fick jag i födelsedagspresent att boka..
Hoppas nu att Du fick träffalilla Prinsessan IRL nu. Det fick jag göra igår, med vårt minsta lilla hjärta <3
Tullhuset ligger väl fantastiskt till vid kajplatsen, och att gå in där kan bli riktigt kostsamt... ;)
Lördagskram från Kate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...