torsdag 31 december 2015

Nyårsaftonsmorgon

Hej hej!

Här vaknade vi väldigt sent idag,
men det är väl bra, så
man orkar vara vaken till
tolvslaget.

Vi firar inte på hemmaplan,
men jag kommer 
fixa lite till festen,
alla har något man skall bidra med.
 
Allt detta betyder att vi kan stressa av
så vi hinner träffas redan på dagen
för lite uteaktiviteter.

 Skönt när man inte behöver känna stress en sådan här dag.





Glittret är klart iför kvällen.


Nu är det bara att ta på sig för uteaktiviteter.


Jag kommer titta in igen, 
för att önska er alla ett 
Gott Nytt År

Ses senare.

Kram Helena

7 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Jag kikar in redan nu och önskar dej ETT GOTT NYTT ÅR Helena !!!
Må så gott !!
Kram bia

Hemma på Sjuan sa...

Passar på att kika in och önska dig ett Gott Nytt År. Kram

Channal sa...

Solig och vacker morgon här! Drog mig länge jag med.

Önskar dig en fin kväll och ett riktigt Gott Nytt ÅR! KRAM Anna

Ankan sa...

Gott Nytt år fina du! Härligt glitter, kan det vara Stella Forest?! Nyfiken på att få se den på. Ha en riktigt fin dag och kväll nu. Kram Annika

Maria - Wikers Liv sa...

Vi sov också länge! ;)
Kram och Gott nytt år!
/Maria

Unknown sa...

Gott Nytt År!
Kram
Maria

Home2tiny sa...

Gott Nytt År älskade vännen. Önskar dig och resten av familjen ett härligt och sprakande nyår. Hoppas så att vi får till en date snart för jag saknar er såååå mycket. Kramar från oss. Tina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...