måndag 28 december 2015

Visst hade jag varit snäll.

Hej hej!
Visst hade jag varit snäll i år.
Fick så mycket fina julklappar.

Jag gjorde en bok om vårt bröllop till maken.
Eftersom jag inte gör fotoalbum längre och vissa minnen vill man inte skall
ligga i datorn. 
Detta är ett sådant minne.
Gjorde den här inne.
Tyckte det gick lätt och smidigt.
Snabb leverans var det också

Den här boken köpte jag till mig själv. Tänkte att det kan finnas
många fina tips jag behöver.
Den kan man bl.a. köpa här

När vi hade julklapsslotteriet föll
för rimmet på detta paket.
Det löd så här
Spännande och kul
att göra nu i jul
Ett + ett blev två
Hur skall det nu gå?
För att tre plus ett skall bli fyra
man en ny man fick hyra
En tuff och modig tjej
gör hela denna grej
Hon har det lite tugnt
men hacka dator är lugnt
Fula gubbar får på nöten
eller bränner sig på gröten.

Jag har inte läst bok nummer fyra, har ni?
Den finns annars  här

Den här fina ljusstaken från Georg Jensen
kom hem till mig ett par dagar innan jul, så den kunde jag inte låta
bli att öppna i förtid. Ville så gärna ha den med i min juldukning.
Den finns även i rostfritt och är då lite billigare. Men eftersom jag har Klongvasen och en del annat i mässing så valde jag just mässing  
 Den hittar ni här

Japp nu skall träningen tas tag i ordentligt.
En kettlebell och ett aktivitetsarmband.
Nu får jag svart på vitt hur mycket jag rör mig 
i förhållande till vad jag äter. Ska bli superspännande 

Kettlebell finns här och mitt aktivitets armband hittar ni här



Min fina väska från Michael Kors
hade jag beställt av en vän som
precis varit utomlands.




Av stora N fick jag dessa fina örhängen från Calvin Klein
dom finns bl.a.  här



Japp det var nog det hela.
Jag är supernöjd.

 Vad är ni mest nöjda med
om ni nu köpt julklappar till varann?


Kram Helena

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Ja du hade verkligen varit snäll du. Fina julklappar. Kraaam Pia

Sabelhagens Olivlund sa...

Så många fina julklappar du fått. Tokgillar ljusstaken, jag fick den i silverfärg.
Kram Maria

Mamma C sa...

Det var många fina julklappar som du fick. Jag har lyssnat på sista boken, och den var okej.
Kram Mamma C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...