torsdag 6 augusti 2015

När man får ett Jättestort Tack

Hej hej!

Visst är det kul när folk delar med sig av det jag tipsat om.
Att få feedback att det verkligen funkar.

Det här kom i min mail igår.



En annan tjej skrev så här
 Gick ned 5 kilo. Men måste bli bättre för har snaskat lite på gotti gott också
Jag kände mig pigg och fräsch... 
En ny människa och nu ska jag försöka fortsätta mitt hälsosamma spår.
Mådde mycket bättre faktiskt. 
Det var faktiskt roligt och utmanade. Men det gick bra
 
Vad är det som funkat så bra då?

Jo C9

Ni vet boxen jag säljer, där man får en kickstart till ett Hälsosammare 
leverne, med en del viktminskning och mycket mer energi på köpet.
En omstart helt enkelt.
 
Vill man sedan fortsätta på sitt Hälsosamma spår gör man det antingen
själv, eftersom man fått verktygen och vet hur man gör,
 men vi säljer även fortsättningspaket.
 
På 69 dagar då har man kört alla tre delar i programmet
Då har du gått ner mycket i vikt, kommit igång med träning
och vet hur du skall äta för att behålla den vikt du uppnått.
 
Annars är ett lätt sätt när man kört C9 att fortsätta med 5:2.
 

Är du intresserad att komma igång efter semestern
och detta verkar intressant kan du läsa mer om det här
eller maila mig
helena.vi@telia.com
 
C9 kostar 1375 kr +50 kr i frakt.
Det går att dela med någon om man tycker det är dyrt eller fortsätta längre 
än nio dagar själv.
 
Tack för att ni delar med er av era upplevelser.

Kram Helena
 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...