onsdag 12 augusti 2015

En dagens!

Halloj!

Det gick alldeles ypperligt att börja jobba igen.
Kul att träffa sina arbetskamrater igen.

Idag blir det kvällspass, så lilla O
och jag stack till köpcentret för att se om vi hittade något 
nytt inför skolstarten.

 Det var inte så varmt när vi åkte, men nu är det högsommar igen.
Valde därför mina nya jeans som jag fyndade på rea finns bl.a. här.
 Lite högre i midjan och superstretch.
Tishan är två år gammal av märket F.A.V. och spetsponchon är från
Ullared.

 Bootsen köpte jag förra året.



Snäckhalsbandet är härifrån
Tyvärr verkar de vara slut överallt.
Nix nu skall jag snida om och åka till jobbet snart.
Hoppas ni som kan njuter av sommaren.
Kram Helena

13 kommentarer:

Sallys hus sa...

Tjeeena snyggis.
Tänk vad du kan knåpa ihop av både gammalt o nytt...;)
Ursnyggt!
Kommer förbi i morgon o hämtar boken om det är ok?
Kraaaaam kraaaaam

HOUSE of ADELA sa...

Alltid snygg och sååå härligt ni har haft det i Falkenberg!

Kramar
Adela

Bara MammaMilla sa...

Så snyggt! Ha en fin onsdag! Kram Camilla

Villa Ryttarängen sa...

Snyggt! Gillar absolut bootsen allra mest. Kraaam Pia

jannice lindell sa...

Urtjusig du är!!

Sabelhagens Olivlund sa...

Fin du är, jättesnygg outfit.
Hoppas ni hade det mysigt på stan.
Kram Maria

Ekenäsliv sa...

Kan bara instämma! Du ser ALLTID så strålande vacker ut!!!
Hoppas i hittade något till lilla O :)
Kram Anna

Sofi sa...

Så fin du är! Som alltid:)
Hoppas det gick bra att jobba!

Kram

Channal sa...

Snygg som alltid! Blev sugen på jeansen. Kram Anna

Unknown sa...

Jättefint!
Kram
Maria

Annika sa...

Så snygg du är, men det är du ju alltid. Vilken snygg ponsho, och snyggt blev det med tishan under. Håller med dig om att det går bra att jobba efter semestern, jag är ju inne på min andra vecka nu. Ha en fin dag. Kram Annika

ulrica sa...

Jättefin kombination och ponchon var så fin!!
Kram Ulrica

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Snygg som vanligt. <3 :-) Hoppas ni hittade ngt på er shoppingrunda. Kramizz Laila

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...