fredag 3 april 2015

Snäckhalsband

Hej hej!

Jag har länge velat ha ett snäckhalsband.
Hade ett som tonåring ett som satt rätt tight runt halsen,
efter det har det aldrig varit på tapeten för mig iallafall.

När jag var på Nice Presenter & inredning hängde det bara där mitt framför mig.
Dessutom kan man ha det i inredningen också, det kanske är det som är huvudsyftet
men jag kommer nog använda det som halsband också.



Bild nicepresenter.


Har faktiskt hittat ännu ett fint snäckhalsband.
Några av er som hänger här inne, kanske minns vilket.
Får visa det en annan dag.




Kram Helena

4 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Fint som dekoration med.. :)

Lena - gott för själen sa...

FInt med snäckhalsband. Har också klickat hem ett…

Kram Lena

Anonym sa...

Waooo så vackert ♡ ...
/Kram

Jennica... sa...

Vilket fantastiskt fint påskris! Älskar färgen på fjädrarna! Och halsbandet är också fint såklart.... :)

Vad spännande att läsa om din NY resa! Har faktiskt aldrig hört om någon som varit så pass negativ som du. Rätt uppfriskande faktiskt! :) NY står fortfarande väldigt högt upp på listan över ställen jag vill åka till, men ändå kul att läsa en nyanserad bild! :)

Kram Jennica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...