söndag 26 april 2015

Hemma hos

Hej hej!
Här blev det ett sent inlägg idag.

Vi har varit på Truppgympa tävling i Motala.
En guldmedalj och en fjärdeklass blev det denna gången,
dom är så duktiga våra tjejer, så man blir så glad för deras skull.


På vägen hem stannade vi hos  lillprinsen med fam.
Dom har flyttat upp på deras övervåning, nu när den blivit färdig
och det blev så fint. 
Dom har så fin smak min dotter och måg, så lillprinsen får det så fint.
 

 Här är deras gamla sovrum, som blivit lekrum, så nu har Tipi´t som jag sydde till honom i julklapp
fått en plats, där han kan vara och leka.







På övervåningen har de sina nya sovrum och lillprinsens rum blev så fint.
 






 

 Vi blev bjudna på mat också, och eftersom min dotter
också går på C9 så passade det ju perfekt.


 En supergod kycklingsallad med jordgubbar i och en liten klick mangoraja.

Jag har en dag kvar på mitt program och hon har två dagar kvar, så 
på tisdag kan jag avslöja mina resultat och onsdag dotterns.


Nu måste jag varva ner lite innan sängen, så man orkar
en ny arbetsvecka.


Kram Kram Helena

 

4 kommentarer:

Sabelhagens Olivlund sa...

Så jättefint lillprinsen har fått det på sitt rum! Och tältet du sytt är supersnyggt. Det syns att hon har bra smak och kan det där med inredning din stora dotter.
Ha en bra start på veckan och grattis till lilla dottern.
Kram Maria

Ekenäsliv sa...

Ja, åååååå så fint e har det hemma hos sig!!
Det där tipi-tältet alltså... Det är ju så att man önskar man vore två år och fick krypa in där och sussa middag ju :)
Här är en riktig tröttkepsa med, så nu ska jag ta o krypa under täcket jag med!
Kram Anna

Finaste mattan sa...

Fint du gjort till liten plutt! : )

No34 sa...

Jaaa, så fint de ser ut att ha, och vad duktiga era gympatjejer är! Spännande att få höra resultatet sen... Måndagskram från Kate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...