onsdag 3 september 2014

När man får besök av prinsen.

Tänk när det gått några dagar och 
man inte fått träffa sin lilla prins,
så längtar mormorshjärtat nästan ihjäl sig.

Det är en himla tur att det inte bor så långt bort.








Ni förstår väl att mormorshjärtat svämmar över när man har dom här.

Och jag har en salig tur för de kommer i morgon också
tillsammans med den här donnan.

DSC_9830 
Bild lånad av Anna

Nu ska jag snart iväg på medicinsk yoga.


Kram på er alla.
Helena

Ps fick en fråga ang Monrow jeansen. Jag har strl M och jag har nog oftast M men ibland L
, men dessa är det stretch i så de blir ju större med tiden, så ligger man mitt emellan
ska man absolut ta strl M, men är man en solklar M kanske man tom kan ta en S.
Men prata med tjejerna på 
Cloudno9style dom har superkoll.

19 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hahahaaaa... jag dööööör

Jag kommer ju skrämma ihjäl honom..jag ser ju ut som en riktig häxa på den bilden...;)
Men åååååsååååmyyyysigt!!
Får jag äntligen träffa den lilla läckerbiten.....♥♥♥
kram min vän så ses vi snart!

Anonym sa...

Så söt han är, klär verkligen i tiara! Hälsa prinsen & hans mamma från gammelmoster!

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Vilken sötnos! :-) Kramizz Laila

Ekenäsliv sa...

Han e ju så söt som man blir ju lite tokig!!
Vilken tur att du har dem så nära!!!! :)
Jag tycker Katarina ser helt underbart tokig ut på den bilden, så där underbart tokig som hon är liksom:))
Ha de så mysigt i morgon!
Kramar från en dansant sångerska som fortfarande undrar vart rösten tog vägen;-)

Anonym sa...

Vilken godbit, otroligt fin liten pojke!
Jag ska bli farmor i mars och längtar SÅ!

Jennica... sa...

Men guuuud så söt han är!! Förstår att du längtar när han inte är där och samtidigt är så lycklig när han är där! Supersöt!
Kram!

Glamour-Psykologen sa...

SÅÅ söt med den där lilla tiaran!! :) Och din dotter har verkligen både en underbart vacker hy OCH hår . lucky her! Stor kram! <3

Ninelin sa...

Mysigt. Förstår dig.

Jag får vänta lite till tror jag. . .

Kram N

Anonym sa...

Så mysigt! Vi har tyvärr 60 mil till både Pluttans mor- och farföräldrar så vi träffas inte så ofta. Men det är ju alltid mysigt när det väl blir av!

Kram

baraetthem sa...

Men åh så söt prins du har!! Förstår du längtar och inte får nog av honom!! Hade varit så kul att träffa er imorgon, alla fyra! Men är uppbokad tyvärr…


Kram på dig och ha en mysig lunch imorgon!

Milla sa...

Å jag som tog large på jeansen men det gör ju inget om de blir baggy... Jag har ju lagt ut mig, blä! Lille plutten... Vi har skajpat med vår dotter idag, det blir tillräckligt nära en stund i alla fall :( kram

The Place To Be sa...

Vilken sötnos! Förstår att du längtar hela tiden!

Kram Malin

anettan sa...

Vilken goding...... Kram Anette

Titta in hos Thess sa...

Nää men jag smäller av !!!!!!
Han är väll för go den där lille :)))))
Förstår att du längtar ihjäl dig efter honom ;)
Hoppas att ni får en fin lunch i morgon och kan sitta ute i din fina pergola :)
Och hälsa Katta :)

Kram Thess

Maria - Wikers Liv sa...

Allltså... han är ju bara för söt, lillprinsen!
ha så trevligt imorgon med fint sällskap!
Kram/Maria

Vitae stilo sa...

Det var en riktig liten prins ;-) Å vilken härlig bild du hittat på Katarina.. haha!
Synd att våra vägar inte möttes i lördags :-(

Kram
Helen

Vitae stilo sa...

Det var en riktig liten prins ;-) Å vilken härlig bild du hittat på Katarina.. haha!
Synd att våra vägar inte möttes i lördags :-(

Kram
Helen

Ewa sa...

Visst är vi lyckligt lottade som har barn och barnbarn så nära att man kan ses ofta ... går det mer än 2-3 dagar får jag svår abstinens ;) ;) Tur att Wilma är sååå stor så vi kan prata lite i telefon de dagar vi inte ses <3 Han är föööör söt din "lilla prins" ....
Ha mysiga stunder med de dina <3
Kram från
Ewa

Anna sa...

Vilken goding han är , den sista pussbilden är underbar , vilken blick :) önskar dig en fin dag ! Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...