söndag 21 september 2014

Slut i skåpet.


Godmorgon på er alla!

Nu har det kalasats i två dagar,
så idag blir det att bara ta det lugnt.

Mina nattcremer har precis tagit slut,
och det känns som det är viktigt att
just ha särskilda nattcremer
som gör nytta när man sover.

Kan ju villigt erkänna att det är dom senaste
åren som jag slutat tvätta mig med tvål och blivit mer rädd
om min hy.
Min har min nattcreme tog slut för ett tag sedan,
så jag har använt dagcremen även på natten, vilket har funkat.

Nu såg jag att
 Yves Roches hade 30%
hela helgen och det är bara idag kvar.

Så jag tänkte slå till på de här tre produkterna.
Tyckte det stod så mycket bra om dom. Sedan har mina ögonskuggor
också gjort sitt, så det kan behövas lite nytt.

Du kan läsa mer om produkterna om du går in på respektive produkt
här under.
Nattcreme finns här
Serumet finns här
Ögonskugga finna här

30% med koden  
YR5530

 Är ni rädda om er hud?


Ha en Skön Söndag!
Ses senare.

Kram Helena
 

5 kommentarer:

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Jag har det senaste året försökt att vara lite mer rädd om min hy och köpt på mig lite mer saker än bara dagkräm. :-) Men jag har testat lite olika märken, för att hitta det där som känns jättebra, och just nu kör jag på apotekets anti age, och den är helt ok. :-) Kramizz och ha en riktigt skön söndag/Laila

Välkommen Hem! sa...

Heej Helena!
Visst är det märkligt att ALLA hudprodukter OCH mascaror mm. tar slut samtidigt...? Haha!
Jag skrotade tvål för längesen och har använt Sensai (Kanebo)produkterna som jag varmt kan rekommendera!
Gillar även allt med Anti-age, skulle kunna "frossa" i sånt nu när de små kråksparkarna börjar synas, hihi!

Idag kör jag Bloppis, lite pirrigt!
Kram!
Judita

Maria - Wikers Liv sa...

Jag tänker mer på det nu, att vara rädd om huden/ansiktet.
Är dock usel på att smörja kroppen.... Glöms bort. Fötterna har jag alltid varit noga med, av någon anledning??? ;)
Kram och ha en fin söndag!
/Maria

mammaxtre sa...

Jag ska erkänna att jag borde och kan vara snällare mot min hud. Min hals börjar ge sken av att jag åldras. Ha det gott!

Unknown sa...

För det mesta är jag det! Satsar på bra krämer och rengöring. Fast någon enstaka gång händer det att jag inte orkar tvätta av mig sminket och ser ut som Fantomen när jag vaknar;-)
Kram Stina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...