lördag 1 mars 2014

Second chans.


Hej igen!
Hur har ni det?

Här är det bara jag och mina minsta tjejer
hemma.
Vi ska kolla på andra chansen 
på mellon
och frossa färska räkor
och lite tilltugg.

Hur mådde mormors prins då?

Alldeles utmärkt.
Tog massor av fina kort
som jag måste redigera lite först.


För dagen är jag klädd i kjol och ny blus från märket Soya Concept
som finns här.
Väskan visade jag härom dagen, den är från By Malene Birger.


Alltså jag säger bara att det här är världens godaste bullar
som min superduktiga dotter bakat.
Det blev en bulle över på fatet och den smugglade jag med i min väska.


Tror jag tog 130 bilder på den lille.

Tur det finns digitalkamera nuförtiden, 
eftersom man knäpper så mycket bilder.



En mulen dag och dimman låg över sjön, 
riktigt vackert och lite mystik i bilderna.


Nu ska jag ta med lilla O ut och bada, innan
Lördagsmyset.


Kram Helena

18 kommentarer:

Välkommen Hem! sa...

Åh dessa små bebisfötter, sååå söta! Du var jättefin, hoppas bara den lille inte lägger en lite "bupp" på axeln, på din nya fina blus ;-)
KRAM och ha en skön helg, raring!
Judita

anettan sa...

De är ju för goa de små. Hoppas ni får en mysig kväll. Jag tänker lägga min röst på Martin Stenmark. Kram Anette

Hemma på Sjuan sa...

Åh så fin du är i denna blus!! Jag provade en sån idag men tyckte inte den passade på mig.... Ångrar mig nu!
Underbar bild på dessa söta fötter, så spännande att se de andra bilderna sen.
Vilket härligt läge de har på sitt hus, jag drömmer om ett sånt läge fortfarande ;) kramis Suss

Life´s Silverlining and I sa...

ut och bada?!:) snygg dagens outfit som du har! och dessa små söta fötter, heeelt underbara. Kram kram Pernilla

Postadress Torslanda sa...

Åh så mysigt!!! Gosiga små bebisfötter :) Ha en fin kväll

Home2tiny sa...

Kan bara tänka mig vilka fina bilder du tagit, de där små fötterna är helt ljuvliga. Ursnygg outfit vännen o väskan......vill ha. Ha nu en mysig kväll. Kramisar Tina

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhhh jag älskar verkligen små söta bebisfötter <3
Ja jag älskar små bebisar också.
Njut av mormor lilla hjärta!

Hoppas ni har en mysig kväll.
KRAM

Fiona sa...

Riktigt stort GRATTIS till den lilla bebisen och mormorskapet:))
Supersnygg blus och kjol!
Kramar

TITTILINA sa...

Alltså dom där små fossingarna! haha, det är nästan så att man längtar efter en liten på nytt!

Kram

Gabriella sa...

Så fin du är! Och så underbart att få gosa med en så liten bebis. Ljuvligt:)

åse sa...

Vilka underbara små babyfötter, mormor känslan är alldeles fantastiskt ljuvlig, få dra in den goa babydoften i nästan. Ha en fin söndag och Kram till dig. Åse

Johanna sa...

Så himla vackra bilder du visar idag, både på natur och rara små bebisfötter. Åh vad gott sådana där fötter luktar:)

Angående detta med att bädda sängen så har jag tidigare varit som dig. Men sedan jag började jobba i höstas hinner jag helt enkelt inte. Morgonbestyret med två små barn och mig själv får ta all tid nu, allt för att inte skapa stress. För mig har det varit viktigt att kunna släppa lite på min perfektion, för jag är en perfektionist ut i fingertopparna. Det kan vara jobbigt ibland.

Önskar dig en finfin söndag!

Kram Johanna

Enkel stil sa...

Så fin du är! Förstår att det blir många bilder på dom små söta fötterna. Kram Anita

Lena - gott för själen sa...

Alltså, dessa bebisfötter. Hur mysigt som helst.

Fin topp du hittat!

Kram Lena

Lisa sa...

Visst är det alldeles underbart med barnbarn, känslan av att ens barn är förälder är också sååå mäktig. Jättesnygga kläder du har på dig, gillar skarpt!
Ha en härlig söndag!
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Åååå babyfossingar, så söta!
Härliga utebilder med, jättefint!

Kramar
Adela

Anonym sa...

Den fina blus har jag redan och lite roligt köpte den i en butik i vår lilla stad till mycket bättre pris . Kul när det är billigare ordinarie pris i butik än hos internetbutik .
Visst är det mysigt med små baby. Att få följa och se de utvecklas , kan bara sitta och titta på mitt ljuvliga barnbarn och dofta på honom i min famn. Å dessa små fingrar, och tår . Love. Har du blivit överraskad all den kärlek man känner för denna lilla människa./ H Eva

Jeanette sa...

Älskar små bebisfötter!
Fin bild på dig,
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...