fredag 14 mars 2014

En rosa Fredag med önskan om askungeeffekt.


Hej på er.

Fredag igen och jag tror 
den kommer bli en bra.

Ingen huvudvärk eller yrsel.
Var nämligen väldigt yr igår,
efterdyningar av huvudvärken tror jag.
Idag känns det helt ok, så nu ska jag 
boosta mig med lite rosa och hoppas
på askungeeffekt..
Älskar rosa på våren, ingen färg jag gillar på hösten,
då vill jag ha lite murrigare färger som vinrött och 
lite kraftigare orange.
Men på våren känns det så ljust och fräscht med rosa,
så mina korta naglar har fått en rosa nyans.
Och min hud som ska få en djupgörande anti ageing kur, 
som ska ge uppstramning och askungeeffekt.
En riktig första hjälp mot trött och åldrad hud.


Hoppas att känna den uppstramande effekten 
och minskningen av fina linjer som lovas.

Finns att köpa hos Militus Medical
Har ni provat den här anti ageing masken?
Får återkomma med recension när jag haft den ett tag.
Idag går tvättmaskinen varm och jag tror tom att den ska få torka ute.

Önskar er en skön fredag.
Kram Helena

20 kommentarer:

Ninelin sa...

Skulle jag behöva. . .

Har varit kaos här, så jag känner mig grymt trött. . .

Ha en fin fredag.

Kram N

hemma hos lilla mej sa...

Å vad skönt det låter .Ja rosa är en klar favvo här också på våren och sommaren .Ha en mysig fredag .Kramar Rita

anettan sa...

Jag älskar alltid rosa men det är en extra läcker färg på vår och sommar. Önskar dig en riktigtrevlig fredag. Kram Anette

Milla sa...

Jag kör med den masken lite då och då, oftast tar jag på den på kvällen och låter vara över natten. Den doftar inte så gott...Ha en härlig fredag !
kram Milla

Charlie sa ... sa...

Skönt att du mår bättre!

Hoppas helgen blir skönt och avkopplande.

KRAM

Anonym sa...

Hej! Gillar också rosa nu till våren. Ser att du har en rosa bordstablett och undrar vart du köpt den? Önskar dej en trevlig helg. Marie

Helenas enkla vardag sa...

Hej Marie! tabletterna finns på Lagerhouse för 10kr st.
http://www.lagerhaus.se/produkter/kok-matrum/270#tablett-rund-rosa-p3672
Har du ingen butik så har de webshop.
Kram Helena

Anonym sa...

Tack snälla Helena för svaret ang tabletterna. Kram. Marie

HOUSE of ADELA sa...

Fräscht och härligt!
Älskar masker det är ju så skönt;)
Så fina bilder du tar Helena!

Kram
Adela

Villa Frejas bokblogg sa...

Skönt att höra att du mår bättre. Hoppas du får en fin fredagskväll. Kram.

House and Garden by Bia sa...

Härligt med ansiktsmask , det brukar jag också ha på ansiktet då och då ;))...den där har jag inte provat...den låter bra iaf.....skulle jag hänga ut tvätt idag...så skulle den blåsa bort...för här blåser det som attan...och på måndag får vi snö....det var ju väntat ;(....
Trevlig helg!
Kram

Home2tiny sa...

Skönt att du mår bättre vännen. En askungeeffekt hade varit otroligt skönt på mitt trötta o glåmiga ansikte o någon sol lär jag väl inte få till helgen, snö, hua..Ha en skön kväll, själva ska vi till mamsen o käka. Kramisar Tina

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Härligt att du känner dig bättre..
Den masken skulle jag verkligen vilja prova... Du får tala om hur du tyckte om den sen.
Hoppas du får en härlig kväll.
Kramar
Jessica

Channal sa...

Rosa är vackert! Året om men extrafint på våren. Hoppas du får en skön helg!

Kramar Anna

Finurliga fröken sa...

Låter som om du startar helgen på ett väldigt bra sätt. Kram och trevlig helg

Fru Sederblad sa...

Åh, vad skönt att höra att du mår bättre!

Hemma på Sjuan sa...

Skönt att du är piggare! Vacker färg till naglarna, återkom gärna om masken, jag skulle verkligen behöva göra något för ansiktet!
Visst är det underbart med skogen, där tillbringar vi mycket tid vovvarna och jag. Kram Suss

CreandoPhoto sa...

Här skulle behövas något uppstramande och uppfräschande känner jag så detta kanske är lösningen? Väntar på rapporten helt enkelt :)

dianasdrömmar sa...

Skönt att du börjar bli bättre,jag har också varit yr hela veckan och huvudvärk från och till kramis fina du/Diana

No34 sa...

Sol fick jag minsann i veckan... Så pass att jag brände ögonlocken lite grann när vi hade utedag med dagbarnen i veckan...
rosa äääärrr en underbar vårfärg!!
Alltid skönt att boosta sig lite!
Lördagskram från Kate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...