tisdag 25 mars 2014

Att skaffa en betjänt.


Halloj i blåsvädret.
Jag gillar verkligen inte blåst,
eftersom jag ofta får huvudvärk när det blåser.
Jag håller mina tummar och tår, att ingen huvudvärk kommer.
När jag var liten fanns det en betjänt hemma 
i min familj.
Nu har jag faktiskt skaffat en till vårt hem också.
Jag var trött på att J´s kläder alltid hamnade på 
golvet, när vi skulle lägga oss,
men nu när betjänten kommit hem 
hoppas jag att jag slipper se mer kläder på golvet.
Inte var han dyr heller. Herr Betjänt kostade
endast 299kr.
Jag hittade honom här, och tyvärr är han fullbokad,
och det verkar inte finnas några andra kvar.
Har ni någon betjänt hemma?
Ha en trevlig kväll.
Kram Helena


12 kommentarer:

Mirre Syr sa...

Så fint fynd du har gjort! :)

Bakom dörr nr. 11 sa...

Vi har inte någon betjänt hemma, men vi hade när jag var liten. Smart pryl det där.
Ha det fint !

Kram Pia

Sallys hus sa...

Haha va rolig du är!
Betjänt...hihi... det fanns en hemma hos mig då jag var lien också... jag tyckte den var lite läskig då pappa hängde sin skjorta där... som en huvudlös gubbe..;)
Din var betydligt finare..;)
Kram Katarina

Postadress Torslanda sa...

Snygg! Förstår att den säljer slut snabbt.
Ha en fin kväll.

Mamma C sa...

Nix, men skulle vilja ha en. Det var ju jättevanligt förr när man var liten.
Kram mamma C

Prinsessorna på Bellevue sa...

Nej, men skulle väldigt gärna vilja ha en! Här hamnar kläderna på sängkanten oftast… Love your shoes förresten!

Kram kram
Petronella

HOUSE of ADELA sa...

Nej aldrig haft någon sådan, kläderna hamnar på galgar för det mesta,) Den var riktigt fin, verkar praktisk och bra med! Like your shoes..,)

Kram
Adela

Channal sa...

Jättefin! Jag har en gammal ligger någonstans. Ska leta fram den.

Idag blåser det inte! KRAM Anna

Jeanette sa...

Det var ju en enkel o fin betjänt, svårt att hitta. Nej, ingen betjänt här utan varsin krok på väggen till kläderna, inte jättebra alla gånger men duger fint.
Kram

No34 sa...

Japp, två väggfasta betjänter hos oss, på var sin sida om sängen. Helt perfekta En stång och 5-6 knoppar att hänga på!! Ska ta med den i ett inlägg får du se!!
Onsdagskram från Kate

No34 sa...

PS: Din var jättefin!

Liw /finalyan sa...

Har också funderat på den, men synd att den är slut nu... =(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...