måndag 28 januari 2013

Lite vår hos Bloomingville


Måndag igen!

Hej på er!
 
 Jaha nu är veckan igång
och
 
Det blir ett sent måndagsinlägg idag!
 
Har inte visat allt från Formex!
 
PB Home hade ju mycket fina saker
och det hade även 
Danska Bloomingville!
Jag gillar verkligen deras
saker och deras monter var så fin!
 
 


 Kolla in bänken eller kanske bordet, tillsammans med 
de lite pastelliga flaskorna.


 Bord och pallar i samma material.
Gammalt  trä från Kina
som är nött och slitet av vind och sol!
I like!
 
De fina små ljuskopparna med fina motiv, särskilt den med ugglan, den 
gillar jag!


 Fint med ett runt matbord!


Riktigt snygg Moodboard i form av en plåtskiva, med en urtuff lampa
ugglekudden är ju bara för söt!
 
Nehej nu är det dags att hjälpa Mr J i köket!
här bjuds på spagetti och köttfärssås!
 
 
Ha ha, jag har träningsvärk idag efter mitt träningspass igår kväll,
det bevisar väl att jag var duktig?!
 
Ha en god måndagskväll!

Kram Helena
 
 




24 kommentarer:

mig&mitthem sa...

Ja tack....vill ha allt!!! Speciellt den nedersta bilden tilltalade mitt inredningshjärta.
Tack för att du visar bilder från Formex.....krams m (som drömmer om att få åka dit någongång)

Home2tiny sa...

Härliga inspirationsbilder o som vanligt vill jag ha nästan allt. Kramisar Tina

Villa Ell sa...

Kul med bilder från Formex, jag kan tänka mig att slå mig ner i bild 1, även om alla bilder tilltalar mig :)
Härligt jobbat med träningen...

Kram Sandra

Room of karma sa...

Oj oj vad mycket snyggt! Jag kan tänka mig den där lampan med en massa glödlampor. Den skulle var super snygg i vår hall ♥


Tack för inspot.

kram ♥CC♥

svart vitt och rött sa...

Superfin inspiration! För min del får du gärna visa ännu fler bilder från Formex :-) Kanonbra inspiration... Ha en go kväll!

Anonym sa...

Vad glad jag blir för alla foton från mässan. Så jädra kul att kolla på allt fint.
Mysiga måndag idag
Kram
AC

Lifestyle By Lena sa...

Det runda matbordet är en favorit hos mig, drömmer om att ha en liten frukostplats som inte är i köket och där skulle just det göra sig så fint.
Kram

Lifestyle By Lena sa...

Det runda matbordet är en favorit hos mig, drömmer om att ha en liten frukostplats som inte är i köket och där skulle just det göra sig så fint.
Kram

Tina sa...

Blomstersyrran har Bloomingville som leverantör, jag vill också ha massor!!

kram

Bromans Bravader sa...

Jättefina saker - ska bli härligt att få ta in lite vår snart..
Kram Jannike

Sabelhagens Olivlund sa...

Så mycket snyggt!! Tack för inspirationen.
Ha det gott.
Kram Maria

Titta in hos Thess sa...

Ytterligare fina bilder i från Formex!!!
Nästa gång bara måste jag åka dit :)))
Hoppas att det har varit en bra start på veckan.

Kram Thess

anettan sa...

Mycket fint. Spagetti och köttfärssås har vi också ätit idag. Alltid lika gott. Kram Anette

Channal sa...

Lampan i rotting är fin! Ja, mycket snyggt på mässan!
Nattinatti kram! Anna

mitt liv som jag sa...

Oh så mycket fint! Gillade verkligen den första bilden, den bänken/bordet var super!

Ja träningsvärk är toppen, då vet man att man har tagit i :). Kram Jennifer

MammaElva sa...

Ja, visst fanns det galet mycket fint?

CreandoPhoto sa...

Mycket fint minsann! Den där moodboarden har jag fått till i mitt arbetsrum :)

Tack fina du för dina varma ord hos mig.... ♥

Kramar
Kicki

Hemma på Sjuan sa...

Mycket snyggt! Gillar de små vita ljuslyktorna. Sista bilden är underbar!
Träningsvärk här med idag ;) Kram Suss

Åse sa...

Vilka härliga inspirationsbilder , mycket som skulle kunna flytta hem till mig. Kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Åh så mycket fint :)
Nu inspireras man som aldrig förr... Kan det bero på den trista årstiden tro :))
Ja mycket att fundera på och mycke vägande fram o åter..
Spännande för dig med :) Lycka till med ditt funderande och beslut :)
Stor kram till dig.
Jessica

Villa Frejas bokblogg sa...

Det är så fint med nött och slitet trä. Hade velat ha ett sånt köksbord, ett riktigt stort och rejält.
Kram.

Annes vita rum sa...

Fina bilder och så roligt att gå på mässan förstår jag:)
En hel del saker kunde flyttat hem till mig..Ha de gott vännen..kramizar

House and Garden by Bia sa...

Fina saker!!! Gammalt slitet trä gillas av mej;) Det var mycket snyggt på dom bilderna!
Nu ska jag iväg till stan en sväng, blir säkert en titt på Myrorna också, fniss...
Ha det bra!
Kramen

Sallys hus sa...

Hej hej!
Å så mycket fint!
Det är roligt att det börjar leta sig in mer och mer trärent igen..;)

Jag har också träningsvärk..hihi..

Sideboardet du frågade om står i matrummet...hallen är fortfarande en krigszoon och nästa projekt vi ska ta tag i. det heter Ella och kommer från Mio..;)
Kram katarina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...