måndag 30 juli 2012

Orange höst!

Halloj!

Tycker egentligen att det är lite tidigt att kolla efter höstkläder, 
men,
ska man ha några godbitar så är det nog nu man ska hänga med!

Jag är nog lite sen i huvudet och har lite svårt när många
av er visar en massa godbitar,
men ju mer jag ser ju mer hänger huvudet med
och
jag vill också ha!

Hur funkar ni? Hänger ni med direkt när höstens mode visas eller måste ni fundera ett tag?

När jag var på Tullhuset,
visade tjejerna en orange kofta från Odd Molly.
Nja tyckte jag då!

Nu när jag fått tänka
så känner jag att visst det kommer bli skitsnyggt med orange´t i höst.




Den första koftan är jag lite sugen på, och den sista!
Armbandet har jag, fast en annan färg!
finns att köpa här och här
Och det går även att ringa Tullhuset i Västerås


Sedan ångrar jag mig så att jag inte köpte den här Mullberry väskan när jag var i Dubai i vintras!



Den hade ju passat perfekt till sommarens och höstens färger!


Ja jag fortsätter njuta ett tag till och låter hjärnan vänja sig sakta men säkert!


Kram Helena







24 kommentarer:

Fiona sa...

Jag vill helst inte tänka på höst och kyla men kan inte låta bli att snegla! Orange är jätteläckert såväl till blond som brunett och rödhåriga. Och det går att matcha till ganska så mycket så jag kommer att trilla dit!

Kramar

@my casa sa...

Har inte börjat tänka riktigt i höstbanor än vad gäller kläder...men inredning sneglar jag lite på, det ligger
mig varmare om hjärtat:)

Gillar orange i detaljer, men inte i klädesplagg och framför allt inte till hösten, tror att det är svårt
att bära upp som "i mitt fall - blekfis" möjligtvis nu på sommaren när man har lite färg:)

Maria - Wikers Liv sa...

Jo, nog har jag börjat kika på höstens nyheter... Jag är nog också lite sån, att jag vill "vänja" mig med det nya ett kort tag, fast ibland klickar det på en gång! Orange, tror jag nog inte att jag hänger på, faktiskt ;) Tycker nog inte det passar till mitt röda hår ;)
Kram /Maria

Lisa sa...

Jag tycker alltid det är kul att kika på höstens mode, den första koftan var riktigt snygg, är faktiskt inte fel med orange...
Kram Lisa

Annes vita rum sa...

Jag kommer inte att fastna för orange... säger jag nu,men men man vet aldrig,jag säger nog så om det mesta,behöver alltid tid att vänja mig:) ha en fin vecka..kram/Anne

Sabelhagens Olivlund sa...

Jag har inte varit hemma i stan på ett tag, men om jag vore det skulle jag säkert kika efter höstkläder. Jag brukar bli sugen på höstnytt rätt tidigt:).
Orange har jag inga problem med, tror att det kan bli snyggt, jag brukar passa i lite varmare färger.
Wow vilken snygg väska!
Ha det gott.
Kram Maria

Life´s Silverlining and I sa...

Jajamen jag har faktist beställt en av dessa kände som du att orange kan bli snyggt. Är också lite sen, men har oftast en god känsla tidigt vad jag ill ha, fast vissa saker måste få mogna fram. Sen försvinner de ju fort från butikerna vissa plagg. Kram Nilla

Lifestyle By Lena sa...

Riktigt snygga plagg och trots att orange inte är min färg så blev jag nu riktigt sugen. Och väskan är ju bara för underbar!

Kram

evalevabo sa...

Tycker orangt är ursnyggt. Läckert.
Kram på fig

svart vitt och rött sa...

Oh no! Orange är inte min färg!! Snyggt på andra, men inte på mig. Fast man kanske aldrig ska säga aldrig,,,

Anna sa...

Vill inte ha höst men älskar orange.

Kram
Anna

Anna sa...

Vill inte ha höst men älskar orange.

Kram
Anna

Concept_By_Sarah sa...

jag tycker det är lite tidigt att tänka på höstkläder, måste nog fundera lite till (i Schweiz dröjer det ju typ till oktober/november också innan man kan använda dem..). Men klart, får nog kika lite när jag ändå är i Sverige:-). Kram Sarah

Queen of Kammebornia sa...

Finfina grejer!

Hemma på Sjuan sa...

Så snygga kläder! Orange är inte min färg men nåt plagg med färg är roligt att ha.
Väskan är ursnygg!
Jag älskar höstkläder.

Kram Suss

Bara Sara sa...

Oj! Jag är helt off märker jag, så glad att fortfarande få ha sommarkläder! Ingen önskan om höst ännu! Dock, jag har slutat att HANDLA sommarkläder så ett steg har jag nog tagit ändå..
Orange - absolut!

CreandoPhoto sa...

Jag tycker att orange är superfint. På alla andra. Själv ser jag närmast sjuk ut i den färgen. Så jag tror nog inte att det blir något orange till mig. Men det kan gott bli det till dig :)
Kramar

Charlie sa ... sa...

OMG - jag är tokig i orange! Väska är så snygg så jag bara dööör! Vill ha ;)

Jag måste piffa upp med mer orange ser jag nu!

Kram!!

A House With A View sa...

Mmmmmmm, suuuupersnyggt!!!! Sååå snyggt med orange tycker jag! Jag har också börjat kika runt lite på höstkläder men än så länge läggs alla pengar på bryggbygget:))))

Kraaaaaaaaaaaaam aka

dianasdrömmar sa...

Gillar orange , snyggt till bruna nyanser till hösten kram Diana

No34 sa...

Blir snyggt med en stark färg till sommaren solbränna!! kram Kate

chatarina sa...

Hej! Ja, det verkar bli en hel del orange i höst och riktigt snyggt med väskan där! Kram

Tina sa...

Jag har redan kolat både kläder och inrednings trender. Snygga saker du visar!

kram

Tina sa...

Inte har jag kolat utan KOLLAT, förstås. Skrattar dubbelvikt nu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...