söndag 24 juli 2016

REA favoriter.

Hej hej!
Sommaren fortsätter, så skönt.
Men imorgon börjar allvaret igen,
och det känns inte kul alls.

Eftersom jag sitter i bilen nästan hela dagen,
kommer jag visa er detta.

Jag fortsätter med mina moodboard.

Blev tillfrågad om jag ville visa
mina REA favoriter hos Ellos.
Det var ju inte så svårt, man kan ju verkligen hitta 
mycket fint där.




Curler/ Påslakansset/  Spetsblus


Just nu har de ett par  superduper erbjudande till er.


30% extra rabatt på rean*
*Villkor: Nybeställning på kläder, skor, accessoarer, hemtextil, inomhusbelysning, tapeter och mattor på Ellos. Kan ej kombineras med andra erbjudanden
Gäller ej varor märkta med "ej rabatt". Gäller t.o.m. 2016-07-24. Vi reserverar oss för eventuella tryckfel.
Erbjudandekod: 345707




20% rabatt på din beställning - inkl. reavaror och varumärken! 
Erbjudandekod: 345413 



*Villkor: Gäller på kläder, skor, accessoarer, ?Beauty by Ellos, Sense of Karma och Northern Beauty?, hemtextil, hemdekoration, 
inomhusbelysning, möbler, tapeter och mattor på Ellos. 

Max 1 gång/kund. T.o.m. 2016-07-31 , så långt lagret räcker. 
Gäller ej varor märkta med
 "kampanjpris". 
Erbjudandet kan ej kombineras med andra erbjudanden. 


Har mängder med kort från vår lille Skånetripp,
så det kommer mer bilder.

Men ikväll skall jag pussa på maken.


Kram Helena


Innehåller "adlinks"

1 kommentar:

Maria - Wikers Liv sa...

Så fint påslakan!
Kram/Maria (som också pussar på maken mellan bloggläsandet ;) )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...