fredag 15 juli 2016

Fina Rea favoriter kvar.


Hej hej!
Det värsta med att det är dåligt väder,
är att man har tid att kolla runt på alla reor.

Jag gillar ju inte att springa på REA i butik,
men kolla runt i olika
webbutiker, gör jag gärna.

Såg att Country Dreams sänkt 
sin rea ytterligare.

Mycket fint kvar fortfarande.



När jag kollar in reorna så här i Juli,
då brukar jag kolla in sådant jag kan ha
i slutet på sommaren
och början på hösten.

Så inga tunna sommarklänningar, utan jeans, shorts eller kjol
som kan matchas till snygga toppar.

Hur tänker ni när ni shoppar på rea?


Idag kommer släkten på besök,
så det är bäst att sätta fart.


Kram Helena



1 kommentar:

Mittgodastefinaste sa...

Jag shoppar mest på rea, nu när jag var ute på en liten runda så blev det lyxiga lakan för halva priset och strykbrädesöverdrag. Jag älskar lyxiga hemtextililier men det unnar jag mig bara på rean. Ett par jeans till dottern blev det med.

Kram Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...