torsdag 14 juli 2016

En favoritoutfit i sommar.

Halloj!

På sommaren är det verkligen skönt att 
bara kunna slänga på sig en skön 
klänning.
Jag hittade ju en favoritklänning på Lindex tidigare
i våras, den har jag verkligen använt i sommar.

Hittade också denna spetskofta
från Second Female som jag bara älskar.





Spetskoftan kan man verkligen använda till både vardags och fest.

Ni hittar den med 40% rea här

Klänningen finns inte kvar på webben, men kanske i någon
Lindex butik.

Ha en bra dag allesammans.

Kram Helena

9 kommentarer:

Channal sa...

Du är alltid så snygg o fräsch! Du har stil! Den koftan är riktigt läcker.

Ha en skön torsdag. Här är himlen blå.

KRAM Anna

No34 sa...

Lite romantisk stil och riktigt snyggt! Nu har jag precis gått in på ledigt och det är dags att använda lite annat i garderoben än "arbetskläder"...
Kram och ha en fin dag // Kate

Mamma C sa...

Hur snyggt som helst. Koftan är en favorit här.
Kram mamma c

Mamma C sa...

Hur snyggt som helst. Koftan är en favorit här.
Kram mamma c

Mamma C sa...

Hur snyggt som helst. Koftan är en favorit här.
Kram mamma c

anettan sa...

Men vad snygg du är! Kram Anette

Ulrica sa...

Du har alltid så jäkla snygga kläder och accessoarer.
Tack vare dig så vågade jag ha hatt för första gången igår :).

Spetskoftan var supersnygg!!
KRAM

Maggie sa...

Så fina kläder!!! Verkligen jättesnyggt.

Maggie sa...

Så fina kläder!!! Verkligen jättesnyggt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...