tisdag 18 augusti 2015

Att kunna hjälpa andra!

Hejsan!
Minns ni när jag berättade om mina vänner
när de vari Thailand och träffade
familjen som blev av med allt sitt under Tsunamin
och som nu gjorde egna smycken och sålde.

Nu hjälper mina vänner dom och säljer här hemma 
och skickar pengar ner till familjen i Thailand.

Minns ni inte kan ni kolla här.

Nu visar jag lite mer av smyckena hos mig, kanske kan det vara till
någon hjälp för familjen.
 
 

Halsbanden med de svarta och orange matta stenarna är gjorda av lavastenar,



Lava halsbanden kostar 350 kr, de bruna blanka kostar 250 kr
och ni kan beställa dom här


Känns bra när man kan vara med och hjälpa till fast på andra sidan 
jorden.
Visst man kan kanske inte hjälpa alla, men jag hjälper gärna när jag vet att hjälpen kommer fram.



Kram kram Helena

5 kommentarer:

Jämtlandshanna sa...

Vilka vackra halsband!
Kramar

Ekenäsliv sa...

Så fina!
Klart man vill hjälpa om man kan... <3
Suss gott!
Kram Anna
Ps: Imorgon har jag en liten tävling hos mig :)

Sofi sa...

Jättefina!
Fint av dig att hjälpa till!

Sov gott nu!

Kram Sofi

Annika sa...

Så fina de är. Jag ska absolut beställa ett halsband, men jag får nog vänta till jag får lön. Vilken fin gest av dina vänner och även av dig. Ha en fin dag. Kram Annika

Mamma C sa...

Toppen när man vet att hjälpen kommer fram till rätt/rätta personerna.
Kram Mamma C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...