måndag 10 augusti 2015

Vilken present!

Halloj!

Då var vi hemma igen!!
Tänk vad mycket trevligt man kan hinna ha
på ett dygn.

Vi åkte som sagt till 
eftersom vi fått en fin spavistelse i present
av våra vänner
Tina och Katarina m resp.

Det var en helt fantastisk dag,
så vi kunde ligga lite på stranden när vi kom .

Fast lunch åt vi förstås först.



 KTH är samlade igen, fast i fel ordning.
Här blir det THK.







 Mr J åt råbiff  och jag åt en räksmörgås på stenugnsbakat surdegsbröd.
Den smakade suveränt. Kolla vad Tina gav dessa räkor för poäng.
Hon poängbedömer räkor hon äter ute på restaurang i sommar.


 Katarina som alltid bjuder på sig själv!


 Den alltid så vackra och hippa Tina.


Det var bara våra män som badade, men det klart det skulle föevigas.



Men klockan tre fick vi checka in och halv fyra väntade en 
överraskning.

Mer om det i morgon.

I morgon är det dags att ställa klockan 
för att gå till jobbet.


Kram Helena

7 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hallå smulan!
åå vilka fina bilder du tagit....haha du lyckas ju alltid fånga mig på galna bilder...men det bjuder jag på...haha...
Det var sååååå mysigt. M sover i soffan redan...liiite trötta...;)
Saknar er redan.. tur vi bor nära.
Kraaaam Katarina

anettan sa...

Så härligt....Kram Anette

Channal sa...

Vilka fina vänner och vilken present! Underbart ställe!

Kram Anna

Home2tiny sa...

Ljuvliga bilder från en härlig helg. Själv har jag sovit och vilat mest hela dagen och nu är det dags att säga natti. Saknar er redan. Kramisar Tina

jannice lindell sa...

Så himla super mysigt ni har haft det!!! Vilka bilder och vilken mat ni äter :) Kram

hemma hos lilla mej sa...

Vilken himla mysig helg ni har haft !Underart härliga bilder och vilken smarrig mat .Undrar vart jag hittar dun outfit i rosa ? Ha en skön vecka fina du .Kram Rita

Ninelin sa...

Skönt gäng :-) jag vill också vara med ;-) kram N

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...