måndag 20 oktober 2014

En dagens

Halloj!
Hoppas ni mår bra alla läsare!
Här spöregnar det just nu, men termometern visar på 
nästan 15 grader. Svårt att veta vad man ska ta på sig.

Denna vecka är det mycket som händer
och nästan bara roligheter, förutom ett läkarbesök
som är mindre kul.

Ni ska få följa med på det mesta som händer,
så jag ska väl inte berätta redan nu vad jag ska göra.






Denna outfit är från
Tröja Gina Tricot


Nu ska jag ta och ringa ett trevligt samtal
sedan blir det lite lunch.


Ha en bra start på veckan.

Kram helena


12 kommentarer:

Sallys hus sa...

Heeej sötsnöre!
Nuuuu är mitt monsterjobb över och livet återgår till det normala igen..;)
Ska sluta tidigare och åka hem o mysa.
den tröjan är så himla snygg o jeans...det älskar jag..;)
Kram vännen!
Katarina

Hemma på Sjuan sa...

Snygg Dagens och snygg Helena! Här är det regn och rusk men jag sitter ändå på jobbet hela dagen... Kram Suss

Villa Carl Larsson sa...

Tjusiga du. Vad är det för roligheter du nu ska hitta på. Nyfiken :)

Kram Josefin

Glamour-Psykologen sa...

Så fin du är!! Håller tummarna för att ditt läkarbesök går väl, och att det blir en rolig vecka för dig med alla planer! <3 Kram!

Anonym sa...

Otroligt vacker är du/Kram

jannice lindell sa...

Hej! Vilken underbar topp och så snygg baksida på tröjan. ser skön ut med! Krm

Villa Frejas bokblogg sa...

En sån läcker tröja. Kram.

Linda sa...

Här blir det också roligheter i veckan. Ikväll är det bloggmaffian som ska ses här i Enköping. Tyvärr kommer Susanne och Amanda inte vara med då de har haft magsjuka och fortfarande är lite hängiga. :( Sen på torsdag blir det trevligheter åt Stockholmshållet, ska du också dit?

Kram Linda

Sofi sa...

Hej!

Å den där tröjan är så fin! Ja du är ju fin hela du:)
Så kul med en vecka full med roligheter, du får fokusera och tänka på dem när du ska iväg på det där läkarbesöket:)

Ha en go kväll!

Kram Sofi

Queen of Kammebornia sa...

Du är så fin! Jag sitter och myser inne med tända ljus medan regnet vräker ner utanför. Stor kram genom hösten!

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Snygg hela du! :-) Spännande och följa dig i veckan. Kramizz Laila

Anna sa...

Så fräscht ! passar dig perfekt! har du ett linne under är ser baksidan ut så där?
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...