lördag 18 oktober 2014

Att haka upp sig på något.

Hej på er!
Ett sent Lördagsinlägg blir det här.

Har ju spenderat dagen i en sporthall,
men vad gjorde det när tjejerna tog hem 6 guld och ett silver.

Tyvärr skadade sig Lilla O redan på förträningen.
En rejält stukad tå gjorde att hon bara kunde vara med på
fristående, men det gjorde det bra, för det blev guldmedalj.

Ni har säkert sett Ellos fina adventsljusstakar om inte kan ni klicka här
Jag har iallafall sett dom och vill så gärna ha en av dom.



Visst ser den precis ut som ett plagiat av den här.










Kulan från Svenskttenn

Tyvärr har jag fått höra att de inte var så fina i verkligheten.
Synd tycker jag som verkligen ville ha den och höll på
att klicka hem en i går, eftersom 
de har 40% på en vara, om man registrerar sig hos dom.

Koden är 305870.

Kanske jag måste kolla om den inte är fin i alla fall.

Nu är det Så mycket bättre och sedan Downton Abbey.


Ha en mysig kväll.

Kram Helena

6 kommentarer:

ulrica sa...

Visst är likheten slående, det är nog svårt idag att vara helt unik när alla märken och leverantörer vill följa trenderna :)

Jag tycker att du ska titta på ljusstaken och skapa dig en egen uppfattning och vad du tycker om den. På bilden ser den jättefin ut!

Kram Ulrica

Hemma på Sjuan sa...

Beställde en lampa därifrån för ett tag sen som liknade en Tine K som jag så gärna vill ha men den skickades tillbaka. Jag var inte alls nöjd... Tråkigt för dottern att hon nte fick vara med och tävla, hoppas hon blir bättre snart, kram Suss

Ekenäsliv sa...

Go kväll!
Stackars Olivia då!!! Hoppas tån läker snabbt. Men så duktig att hon fixade guldmedalj ändå:)

Viist är det svårt det där att se på en bild. Jag köper ju i stort sett allt på nätet, då jag inte har tid att gå i affärer.
Inte ofta man skickar tillbaka faktiskt... Så hade jag varit som du hade jag klickat hem den och stillat sinnet;-) För du kommer gå o fundera på den där ljusstaken hela december annars...
Behöver med något nytt känner jag. Tycker inte att de vi har passar alls nu... Jösses, min man kommer ju tro att jag är koko ;-)
Sov gott!
Kram Kram Anna

Villa Carl Larsson sa...

Det är så svårt att föreställa sig hur något ska se ut när man ser det så där på en bild. Ja snarare en typ katalogbild. Blir ju inte så verklighetstroget då. Men din uppfattning om denna ljusstake kanske är någon helt annan. Är det fri returfrakt? Sånt gillar jag :) Då kan man ju verkligen chansa och så bara skicka tillbaka.

Men håller med Anna. Hur ska du kunna veta om du inte chansar. Snygg ser den ut att vara i alla fall.

Kram Josefin

Sofi sa...

Hej Helena!

Så duktiga de är tjejerna!
Hoppas tån läker snabbt nu:)
Tycker precis som Anna och Josefin skriver att du ska beställa hem den och bilda en egen uppfattning, tror du kommer ångra dig annars:)

Ha en bra dag nu!
Jag ligger fortfarande i sängen och lyssnar på blåsten och regnet som droppar utanför fönstret. Mysigt:)

Kram Sofi

Linda sa...

Jag gillade ljusstaken jättemycket. Hade helt klart klickat hem den om det inte varit för att som du skrev, den inte är ok live. Synd.

Kram Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...